ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 12 druhů tiskopisů pro odd. Zam vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 12 druhů tiskopisů pro odd. Zam vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/24/V00022025
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00022025
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Uzavřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
uzavřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 07. 2024 14:58
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
25. 07. 2024 23:59
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Olga
Surname
Borecká
olga.borecka@uradprace.cz
Phone 1
+420 950178895
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Výroba (tisk) a rozvoz 12 druhů tiskopisů (z toho 11 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti Úřadu práce ČR v Praze (celkem 6 dodacích míst) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 2–10, VZOR č. 12 a VZOR č. 14) 1) Potvrzení o výkonu činnosti podle § 25… (nekolidující zaměstnání), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 2 2) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti při skončení pracovněprávního vztahu, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 3 3) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti vydané při skončení služebního poměru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 4 4) Záznamy ÚP o poskytování PvN a PpR, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 8 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 5 5) Kontaktní list - Záznam o jednání s uchazečem o zaměstnání - 1. strana, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 6 6) Kontaktní list - další strana (dostavil se - záznam z jednání - dostaví se), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 3 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 7 7) Dotazník pro zpětné určení státu bydliště pro účely aplikace koordinačních nařízení EU, A4, 3 listy, papír 90 g/m ofsetový, černobílý oboustranný tisk (1 ks dotazníku = 3 samostatné listy; tisk na 5 stran; 1. list: tisk 1/1, 2. list: tisk 1/1, 3. list: 1/0, tisk 250 ks každý motiv, tj. celkem 750 listů), celkem 250 ks tiskopisu – viz příloha označená VZOR č. 8 8) Podklad pro vstupní rozhovor, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 9 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 9 9) Pomůcka pro vyhodnocení rozhovoru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 1 550 ks – viz příloha označená VZOR č. 10 10) Kartička „Průkaz uchazeče o zaměstnání“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 49 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 12 11) Bílý obal (karton) na spisy, rozměr 21 x 36 cm, papír 180 g/m2 (nejedná se o „formulář“ - pouze o čistý list, bez přehybu!), celkem 3 000 ks 12) Spisové obaly – Zam, formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 9 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 14 Bez ohledu na barevnost přiložených vzorů bude tisk vždy černobílý, žádáme o případnou úpravu šablon pro tisk. U tiskopisů označených VZOR č. 2–10, VZOR č. 12 a VZOR č. 14 je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko fólie nebo papíru a označeny štítkem se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně zakázky. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti až na stanovené místo do kanceláře či skladu – dle pokynu kontaktní osoby, nikoliv pouze složeny z auta u dveří úřadu (!). Pracoviště úřadu nedisponují žádnými prostředky mechanizace či automatizace pro skládání z auta a rozvoz po objektu. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o pracoviště ÚP ČR na 6 různých místech (adresách) v hl. m. Praze. Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy až po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Rozvoz mimo úřední hodiny musí být domluven předem přímo s konkrétní kontaktní osobou (!). Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Pondělí a středa 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, úterý, čtvrtek a pátek 8:00-11 h. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání na Příloze č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 14. srpna 2024 do 15 h. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení jednotlivé tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu vč. donášky do kanceláře či skladu na jednotlivých kontaktních pracovištích. Vyplněná Příloha č. 1 je nedílnou součástí nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit dodavatele, jehož předložená nabídka je nekompletní. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 193 600 Kč vč. DPH (160 000 Kč bez DPH). Při předložení vyšší nabídkové ceny si zadavatel vyhrazuje právo dodavatele vyloučit. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje zadavatel žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu České republiky a Evropské unie. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Zadavatel požaduje po dodavateli předložení kopie živnostenského listu či jiného dokladu opravňujícího k plnění této zakázky. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.
Code from the NIPEZ code list
22820000-4
Name from the NIPEZ code list
Tiskopisy
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
22820000-4
Name from the CPV code list
Tiskopisy
SUBJECT-MATTER NAME
Tiskopisy
Text field for describing the place of performance
viz specifikace v Příloze č. 2 - pracoviště na 6 místech (adresách) v Praze
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 08. 2024 15:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
31. 07. 2024 09:59 | Uveřejnění účastníků | |||
31. 07. 2024 09:59 | Uveřejnění výsledku | |||
29. 07. 2024 14:58 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |