ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

ÚP ČR - Praha - Výroba/tisk 2 druhů tiskopisů pro odd. NSD vč. rozvozu na jednotlivá kontaktní pracoviště v Praze

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/24/V00021932

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00021932

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Uzavřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

uzavřená výzva

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 07. 2024 10:26

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

24. 07. 2024 23:59

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Olga

Surname

Borecká

EMAIL

olga.borecka@uradprace.cz

Phone 1

+420 950178895

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Výroba (tisk) a rozvoz 2 druhů tiskopisů s potiskem pro jednotlivá pracoviště NSD Úřadu práce ČR v Praze (celkem 9 oddělení na 7 dodacích místech) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 15, VZOR č. 16): 1) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250 g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 1 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 15 2) Spisové obaly – NSD, formát A3 Bílý obal na spisy – formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 30 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 16 Bez ohledu na barevnost přiložených vzorů bude tisk vždy černobílý, žádáme o případnou úpravu šablon pro tisk. U obou tiskopisů je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do eko fólie nebo papíru a označeny štítkem se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti až na stanovené místo do kanceláře či skladu – dle pokynu kontaktní osoby, nikoliv pouze složeny z auta u dveří úřadu (!). Pracoviště úřadu nedisponují žádnými prostředky mechanizace či automatizace pro skládání z auta a rozvoz po objektu. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o pracoviště ÚP ČR na 7 různých místech (adresách) v hl. m. Praze, někde sídlí více oddělení. Prosíme neslučovat dodávky pro různá oddělení sídlící na téže adrese (!). Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Rozvoz mimo úřední hodiny musí být domluven předem přímo s konkrétní kontaktní osobou (!). Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h. Úterý, čtvrtek a pátek nejsou úřední dny. Platba na fakturu po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání – viz Příloha č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 14. srpna 2024 do 15 h. Objednávku dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení oboje tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na místo do určených kanceláří na jednotlivých kontaktních pracovištích. Vyplněná Příloha č. 1 (nacenění) je nedílnou součástí nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo vyloučit dodavatele, jehož předložená nabídka je nekompletní. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 96 800 Kč vč. DPH (80 000 Kč bez DPH). Při předložení vyšší nabídkové ceny si zadavatel vyhrazuje právo dodavatele vyloučit. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje zadavatel žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu České republiky a Evropské unie. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Zadavatel požaduje po dodavateli předložení kopie živnostenského listu či jiného dokladu opravňujícího k plnění této zakázky. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.

Code from the NIPEZ code list

22820000-4

Name from the NIPEZ code list

Tiskopisy

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

22820000-4

Name from the CPV code list

Tiskopisy

SUBJECT-MATTER NAME

Tiskopisy

Text field for describing the place of performance

Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Tiskopisy budou dodány na příslušném pracovišti na stanovené místo do kanceláře či skladu – nikoliv pouze složeny u dveří úřadu!

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 08. 2024 15:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail26. 07. 2024 09:42Uveřejnění účastníků
Detail26. 07. 2024 09:42Uveřejnění výsledku
Detail25. 07. 2024 10:26Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele