Dodávka tiskáren III KrP Praha

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodávka tiskáren III KrP Praha

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/17/V00009331

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00009331

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

04. 12. 2017 09:56

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

13. 12. 2017 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Tomáš

Surname

Krajina

EMAIL

tomas.krajina@aa.mpsv.cz

Phone 1

+420 950178312

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Dodávka 15 ks multifunkčních laserových tiskáren A4 - viz příloha

Code from the NIPEZ code list

30232110-8

Name from the NIPEZ code list

Laserové tiskárny

Code from the CPV code list

30232110-8

Name from the CPV code list

Laserové tiskárny

Text field for describing the place of performance

ÚP ČR, KrP Praha, Žerotínova 1143/38, 130 11 Praha 3

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailMultifunkční laserová tiskárna A4 - dle přílohy30232110-8Laserové tiskárnyDodávka laserové/LED multifunkční černobílé tiskárny, parametry - viz příloha. VZ celkem 15 ks tiskáren. Doprava zboží dle objednávky do místa plnění je v ceně. Doba dodání do osmi pracovních dnů po obdržení objednávky. Platba na fakturu se splatností min. 14 dní po dodání zboží. Faktura nesmí překročit cenu objednávky. Dodavatel poskytne záruční dobu na zboží nejméně 4 roky. V případě reklamace zajistí dodavatel dopravu reklamovaného zboží ze sídla ÚP KrP Praha na své náklady. Součástí nabídky bude podrobný popis výrobku (technická specifikace nebo datasheet), případně odkaz na stránky prodejce nebo výrobce. Smlouva o dodávce je uzavřena odsouhlasením objednávky zadavatele dodavatelem, případně dnem dodání zboží nebo jeho části. Dodavatel výslovně souhlasí se zveřejněním této objednávky v Registru smluv v rozsahu a za podmínek vyplývajících z příslušných právních předpisů. Před realizací předmětu objednávky je nezbytné, aby dodavatel potvrzenou objednávku obratem vrátil zpět na Úřad práce České republiky, krajskou pobočku pro hl. m. Prahu na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail19. 07. 2018 09:39Uveřejnění účastníků
Detail19. 07. 2018 09:38Uveřejnění výsledku
Detail04. 12. 2017 09:56Uveřejnění zadávacích podmínek