„ÚP ČR – KrP Olomouc – vyhrazená veřejná zakázka na zajištění obsluhy vrátnice pro Krajskou pobočku v Olomouci“
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
„ÚP ČR – KrP Olomouc – vyhrazená veřejná zakázka na zajištění obsluhy vrátnice pro Krajskou pobočku v Olomouci“
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/24/V00002914
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00002914
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 02. 2024 09:07
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
05. 03. 2024 06:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Bc.
Name
Lenka
Surname
Pašková
Title after name
Dis.
lenka.paskova1@uradprace.cz
Phone 1
+420 950141428
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění obsluhy vrátnice v budově Krajské pobočky ÚP ČR v Olomouci. Účelem zadávacího řízení je uzavření Smlouvy o zajištění obsluhy vrátnice (dále také jen „Smlouva“) s jedním vybraným dodavatelem. V rámci zadávacího řízení bude uzavřena jedna smlouva. Účastník zadávacího řízení, se kterým bude uzavřena smlouva, bude povinen zajistit obsluhu vrátnice vlastními zaměstnanci v prostorách uvedeného pracoviště, a to v požadovaném rozsahu a kvalitě. Plnění musí být poskytováno v souladu se všemi příslušnými bezpečnostními a protipožárními předpisy. V budově je provozována činnost úřadu práce (zaměstnanost, nepojistné sociální dávky atd.).Předmětem plnění této zakázky je zajištění nepřetržitého provozu vrátnice na adrese Vejdovského 988/4, Hodolany 779 00 Olomouc 9, v níže stanoveném časovém intervalu. Provádění obchůzek po otevření objektu a před jeho uzavřením. Otevírání a uzavření vstupných prostor objektu určených pro klienty pracoviště. Vedení dokumentace recepce. Poskytování základních informací klientům souvisejících s provozem a činností úřadu, poskytovaných službách na jednotlivých odděleních. Pracovní doba zaměstnanců uvedená níže je platná pouze pro pracovní dny, kdy je zajištění obsluhy vrátnice objednatelem požadováno. UPCR/2024/33
Code from the NIPEZ code list
79992000-4
Name from the NIPEZ code list
Recepční služby
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
79992000-4
Name from the CPV code list
Recepční služby
SUBJECT-MATTER NAME
Recepční služby
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
08. 04. 2024 15:02 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
08. 04. 2024 14:48 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 03. 2024 13:21 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
29. 02. 2024 13:16 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
23. 02. 2024 09:07 | Uveřejnění zadávacích podmínek |