Kurz s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: Úvod do dluhového poradenství
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Kurz s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: Úvod do dluhového poradenství
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/22/V00009175
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00009175
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 04. 2022 12:11
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
02. 05. 2022 09:30
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jaroslav
Surname
Dvořák
jaroslav.dvorak@uradprace.cz
Phone 1
+420 950180407
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace 10 jednodenních prezenčních kurzů s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: „Úvod do dluhového poradenství“. Časová dotace kurzu musí být 8 vyučovacích hodin. Cílovou skupinou budou zaměstnanci Úřadu práce České republiky – zejména sociální pracovníci. Každý běh kurzu bude určen minimálně pro 16 účastníků a maximálně pro 22 účastníků (pokud se nedohodne Zadavatel s Dodavatelem jinak). Kurzy budou realizovány v učebnách Úřadu práce ČR v období červen až prosinec 2022, a to: 3x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Olomouci (nebo v Ostravě, v Brně, ve Zlíně) 3x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Pardubicích (nebo v Hradci Králové, v Liberci, v Pardubicích, v Ústí nad Labem) 2x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Písku 2x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Praze (nebo v Jihlavě, v Sokolově) Konkrétní termíny budou následně domlouvány s vítězným dodavatelem. Kurz bude probíhat v pracovních dnech, a to v čase mezi 9:00 - 17:00, pokud se nedohodne Zadavatel s Dodavatelem jinak. Součástí plnění bude i dodávka učebních materiálů pro všechny účastníky kurzu v rozsahu minimálně 10 stran formátu A4 (postačuje i forma prezentace v rozsahu minimálně 20 snímků). Dále vystavení osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu a předání kopií závěrečných hodnocení od účastníků kurzu zadavateli. Kurz musí být přednášen v českém jazyce, stejně tak i materiály pro účastníky. Požadovaný minimální obsah kurzu: • úvod do finanční gramotnosti – druhy dluhů, příčiny vzniku, důsledky zadluženosti • základní legislativa – základní parametry smluv, jejich úskalí, rizika smluv, praktické příklady • fáze vymáhání dluhu, jednotlivé fáze dluhu a možnosti jejich řešení, práva a povinnosti • exekuce a insolvence – průběh exekučního řešení, možnosti obrany a řešení exekuce, proces oddlužení. Zadavatel výslovně uvádí, že náklady na dopravu lektora, materiály, přípravu kurzu, úhradu času lektora včetně času na cestě musí být zahrnuty v ceně kurzu.
Code from the NIPEZ code list
80000000-4
Name from the NIPEZ code list
Vzdělávání a školení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
80000000-4
Name from the CPV code list
Vzdělávání a školení
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Vzdělávání a školení | 80000000-4 | Vzdělávání a školení |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 04. 2022 12:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek |