Kurz s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: zvláštní pomůcky pro OZP se zaměřením na imobilitu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Kurz s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: zvláštní pomůcky pro OZP se zaměřením na imobilitu

Contracting authority

Úřad práce České republiky

NEN system number

N006/22/V00013880

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00013880

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

01. 06. 2022 14:34

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

15. 06. 2022 09:30

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Jaroslav

Surname

Dvořák

EMAIL

jaroslav.dvorak@uradprace.cz

Phone 1

+420 950180407

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace 8 jednodenních prezenčních kurzů s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: zvláštní pomůcky pro OZP se zaměřením na imobilitu. Časová dotace kurzu musí být 8 vyučovacích hodin. Cílovou skupinou budou zaměstnanci Úřadu práce České republiky – zejména sociální pracovníci. Každý běh kurzu bude určen minimálně pro 16 účastníků a maximálně pro 22 účastníků (pokud se nedohodne Zadavatel s Dodavatelem jinak). Kurzy budou realizovány v učebnách Úřadu práce ČR v období srpen až prosinec 2022, a to: 3x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Olomouci (nebo v Ostravě, v Brně, ve Zlíně) 3x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Pardubicích (nebo v Hradci Králové, v Liberci, v Pardubicích, v Ústí nad Labem) 1x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Písku 1x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Praze (nebo v Jihlavě, v Sokolově) Konkrétní termíny budou následně domlouvány s vítězným dodavatelem. Kurz bude probíhat v pracovních dnech, a to v čase mezi 9:00 - 17:00, pokud se nedohodne Zadavatel s Dodavatelem jinak. Součástí plnění bude i dodávka učebních materiálů pro všechny účastníky kurzu v rozsahu minimálně 10 stran formátu A4 (postačuje i forma prezentace v rozsahu minimálně 20 snímků). Dále vystavení osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu a předání kopií závěrečných hodnocení od účastníků kurzu zadavateli. Kurz musí být přednášen v českém jazyce, stejně tak i materiály pro účastníky. Požadovaný minimální obsah kurzu: • Seznámení se základní legislativou v této oblasti • Zjišťování a posouzení situace klienta se zdravotním postižením • Druhy zvláštních pomůcek pro imobilní osoby • Představení funkcí a možností jednotlivých zvláštních pomůcek • Faktory ovlivňující volbu pomůcky • Proces zajištění zvláštní pomůcky Zadavatel výslovně uvádí, že náklady na dopravu lektora, materiály, přípravu kurzu, úhradu času lektora včetně času na cestě musí být zahrnuty v ceně kurzu.

Code from the NIPEZ code list

80000000-4

Name from the NIPEZ code list

Vzdělávání a školení

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

80000000-4

Name from the CPV code list

Vzdělávání a školení

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailVzdělávání a školení80000000-4Vzdělávání a školení

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail01. 06. 2022 14:34Uveřejnění zadávacích podmínek