Kurz s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: návštěva v bytě klienta
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Kurz s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: návštěva v bytě klienta
Contracting authority
Úřad práce České republikyNEN system number
N006/22/V00013925
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00013925
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
01. 06. 2022 16:43
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
15. 06. 2022 09:30
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Jaroslav
Surname
Dvořák
jaroslav.dvorak@uradprace.cz
Phone 1
+420 950180407
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace 8 jednodenních prezenčních kurzů s akreditací Ministerstva práce a sociálních věcí pro vzdělávání sociálních pracovníků na téma: návštěva v bytě klienta. Časová dotace kurzu musí být 8 vyučovacích hodin. Cílovou skupinou budou zaměstnanci Úřadu práce České republiky – zejména sociální pracovníci. Každý běh kurzu bude určen minimálně pro 16 účastníků a maximálně pro 22 účastníků (pokud se nedohodne Zadavatel s Dodavatelem jinak). Kurzy budou realizovány v učebnách Úřadu práce ČR v období srpen až prosinec 2022, a to: 3x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Olomouci (nebo v Ostravě, v Brně, ve Zlíně) 3x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Pardubicích (nebo v Hradci Králové, v Liberci, v Pardubicích, v Ústí nad Labem) 1x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Písku 1x ve vzdělávacím středisku Úřadu práce ČR v Praze (nebo v Jihlavě, v Sokolově) Konkrétní termíny budou následně domlouvány s vítězným dodavatelem. Kurz bude probíhat v pracovních dnech, a to v čase mezi 9:00 - 17:00, pokud se nedohodne Zadavatel s Dodavatelem jinak. Součástí plnění bude i dodávka učebních materiálů pro všechny účastníky kurzu v rozsahu minimálně 10 stran formátu A4 (postačuje i forma prezentace v rozsahu minimálně 20 snímků). Dále vystavení osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu a předání kopií závěrečných hodnocení od účastníků kurzu zadavateli. Kurz musí být přednášen v českém jazyce, stejně tak i materiály pro účastníky. Požadovaný minimální obsah kurzu: • Právní normy upravující návštěvu v bytě klienta • Hlavní zásady návštěvy v bytě klienta, její úskalí a specifika • Rizika spojená s návštěvou v bytě klienta • Systém informací, které návštěva v bytě klienta může poskytnout o jeho obyvatelích • Základní informace o funkci bytu/domova Zadavatel výslovně uvádí, že náklady na dopravu lektora, materiály, přípravu kurzu, úhradu času lektora včetně času na cestě musí být zahrnuty v ceně kurzu.
Code from the NIPEZ code list
80000000-4
Name from the NIPEZ code list
Vzdělávání a školení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
80000000-4
Name from the CPV code list
Vzdělávání a školení
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Vzdělávání a školení | 80000000-4 | Vzdělávání a školení |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 06. 2022 16:43 | Uveřejnění zadávacích podmínek |