Dodání dřevěných jídelních židlí pro rekreační zařízení
Basic Information
Name of tender procedure
Dodání dřevěných jídelních židlí pro rekreační zařízení
Contracting authority
Krajské ředitelství policie hlavního města PrahyNEN system number
N006/24/V00016015
Current status of the tender procedure
Not terminated
Division into parts
No
Tender procedure ID in the profile
P24V00016015
Public contract regime
Small-scale public contract
Type of tender procedure
Otevřená výzva
Specifications of the tender procedure
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
Date of publication
29. 05. 2024 14:33
Specifications of Submission
Deadline for the submission of bids
07. 06. 2024 10:00
Contact person of the contracting authority
Title before name
Mgr.
Name
Markéta
Surname
Votánková
krpa.ovz.evidence@pcr.cz
Phone 1
+420 974823253
Phone 2
+420 731195516
Subject
Description of object
Jídelní židle 20 kusů (jedná se o dokup stávajícího vybavení jídelny) Technická specifikace Jídelní židle – viz přiložená fotografie (Zadávací podmínky) Veneta: Dřevo buk - moření třešeň, potahová látka MYSTIC 144 hnědá. dřevěná židle bez područek sedák čalouněný opěrák dřevěný Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: pí. Lenka Roubalová tel.: 974 823 392 e-mail: krpa.osm.omtz@pcr.cz OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1
Code from the NIPEZ code list
39112100-1
Name from the NIPEZ code list
Židle k jídelním stolům
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
39112100-1
Name from the CPV code list
Židle k jídelním stolům
Item name
Židle k jídelním stolům
Text field for describing the place of performance
rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003
Subject Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
Assigned on the basis of a Framework Agreement/Contract
No
Submitted in the DPS
No
The result of TP will be implementation of DPS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Record of Publications in the NEN
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 06. 2024 09:00 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
29. 05. 2024 14:33 | Uveřejnění zadávacích podmínek |