VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem

NEN system number

N006/19/V00032643

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00032643

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 11. 2019 05:53

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

04. 12. 2019 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Nikolaj

Surname

Mňuk

EMAIL

mnukn@skolamv.cz

Phone 1

+420 974845401

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Seznam „ výběr“ reklamních předmětů (bez potisku) s potiskem: Upřesnění viz krycí list - Příloha č. 2 Požadujeme dodávky drobných reklamních předmětů převážně kancelářského, elektronického a textilního charakteru včetně potisku nebo výšivky loga školy nebo nápisu (bude vždy upřesněno při každé objednávce). Vzhledem k tomu, že reklamní předměty představují velmi specifický sortiment budeme odebírat i jiné, popřípadě podobné zboží, než je uvedeno v orientační tabulce KL a to podle aktuální nabídky dodavatele do maximální výše 300,- Kč bez DPH za kus. Roční odběr bude v počtu přibližně 1500 až 2500 ks. Po cca 100 ks od druhu reklamního předmětu. Orientační výběr reklamních předmětů: 1. Psací potřeby (sada) ….. 2. Laserové ukazovátko s prop. tužkou…. 3. Zápisník A6 …. 4. Konferenční desky A4 … 5. Powerbanka 2200 mAh 6. Batoh 7. Kšiltovka 8. Skládací deštník…. 9. Froté ručník 10. Termohrnek 11. Kuličkové pero (sada) …… 12. Taška na dokumenty …… 13. Jiné reklamní předměty dle aktuální nabídky…. Na dílčí plnění zakázky budou dále uzavírány samostatné objednávky elektronickou nebo písemnou formou dle předběžné telefonické domluvy. Zadavatel předpokládá každé jednotlivé dílčí plnění nejpozději do 21 pracovních dnů od potvrzení písemné (elektronické e-mail) objednávky dodavateli. Převzetí dodávky zabezpečuje v RD určený pracovník zadavatele Dále musí každý výrobek obsahovat návod k použití. Požadujeme dovezení (zaslání) předmětů do areálu školy. Platnost smlouvy 36 měsíců.

Code from the NIPEZ code list

22462000-6

Name from the NIPEZ code list

Reklamní materiály

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

22462000-6

Name from the CPV code list

Reklamní materiály

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailReklamní materiály22462000-6Reklamní materiály

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 08. 2023 08:07Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail23. 02. 2022 08:35Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail13. 04. 2021 14:54Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06. 02. 2020 15:20Uveřejnění písemné zprávy
Detail06. 02. 2020 07:39Uveřejnění účastníků
Detail06. 02. 2020 07:39Uveřejnění výsledku
Detail10. 12. 2019 09:24Uveřejnění účastníků
Detail10. 12. 2019 09:24Uveřejnění výsledku10. 12. 2019 09:31Ing. Nikolaj Mňuk
Detail28. 11. 2019 12:04Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail22. 11. 2019 11:57Uveřejnění změn na zadávacím postupu