VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9-RD na nákup (dodávky) reklamních předmětů s potiskem
Contracting authority
Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v PrazeNEN system number
N006/19/V00032643
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00032643
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
19. 11. 2019 05:53
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
04. 12. 2019 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Nikolaj
Surname
Mňuk
mnukn@skolamv.cz
Phone 1
+420 974845401
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Seznam „ výběr“ reklamních předmětů (bez potisku) s potiskem: Upřesnění viz krycí list - Příloha č. 2 Požadujeme dodávky drobných reklamních předmětů převážně kancelářského, elektronického a textilního charakteru včetně potisku nebo výšivky loga školy nebo nápisu (bude vždy upřesněno při každé objednávce). Vzhledem k tomu, že reklamní předměty představují velmi specifický sortiment budeme odebírat i jiné, popřípadě podobné zboží, než je uvedeno v orientační tabulce KL a to podle aktuální nabídky dodavatele do maximální výše 300,- Kč bez DPH za kus. Roční odběr bude v počtu přibližně 1500 až 2500 ks. Po cca 100 ks od druhu reklamního předmětu. Orientační výběr reklamních předmětů: 1. Psací potřeby (sada) ….. 2. Laserové ukazovátko s prop. tužkou…. 3. Zápisník A6 …. 4. Konferenční desky A4 … 5. Powerbanka 2200 mAh 6. Batoh 7. Kšiltovka 8. Skládací deštník…. 9. Froté ručník 10. Termohrnek 11. Kuličkové pero (sada) …… 12. Taška na dokumenty …… 13. Jiné reklamní předměty dle aktuální nabídky…. Na dílčí plnění zakázky budou dále uzavírány samostatné objednávky elektronickou nebo písemnou formou dle předběžné telefonické domluvy. Zadavatel předpokládá každé jednotlivé dílčí plnění nejpozději do 21 pracovních dnů od potvrzení písemné (elektronické e-mail) objednávky dodavateli. Převzetí dodávky zabezpečuje v RD určený pracovník zadavatele Dále musí každý výrobek obsahovat návod k použití. Požadujeme dovezení (zaslání) předmětů do areálu školy. Platnost smlouvy 36 měsíců.
Code from the NIPEZ code list
22462000-6
Name from the NIPEZ code list
Reklamní materiály
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
22462000-6
Name from the CPV code list
Reklamní materiály
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Reklamní materiály | 22462000-6 | Reklamní materiály |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 08. 2023 08:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
23. 02. 2022 08:35 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
13. 04. 2021 14:54 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
06. 02. 2020 15:20 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
06. 02. 2020 07:39 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 02. 2020 07:39 | Uveřejnění výsledku | |||
10. 12. 2019 09:24 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 12. 2019 09:24 | Uveřejnění výsledku | 10. 12. 2019 09:31 | Ing. Nikolaj Mňuk | |
28. 11. 2019 12:04 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
22. 11. 2019 11:57 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |