VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9 – Zpracování projektové dokumentace rekonstrukce objektu Dolní tělocvična (VZMR)

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

VPŠ a SPŠ MV v Praze, Pod Táborem 102/5, 190 24 Praha-9 – Zpracování projektové dokumentace rekonstrukce objektu Dolní tělocvična (VZMR)

NEN system number

N006/19/V00011862

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00011862

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

29. 04. 2019 12:27

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

21. 05. 2019 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Nikolaj

Surname

Mňuk

EMAIL

mnukn@skolamv.cz

Phone 1

+420 974845401

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

a) Zpracování jednostupňové projektové dokumentace v potřebném rozsahu pro provedení následného zadávacího řízení a pro provedení stavby dle zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění, resp. v rozsahu požadavků zadavatele (ZZVZ analogicky) a dalších souvisejících předpisů pro vymezení předmětu veřejné zakázky na stavební práce a pro rozsah soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a položkovým rozpočtem, včetně zajištění jednání s úřady (hygienik MV), (veškerá dokumentace pro bezproblémové vydání výše uvedeného správního úkonu) – tj. tzv. dodávka projektové dokumentace stavby „na klíč“ pro její následnou realizaci (dále jen „PD“). Vydání územního rozhodnutí ani stavebního povolení se nepředpokládá. b) Provádění autorského dozoru ve smyslu § 152, odst. (4) stavebního zákona při provádění vlastních stavebních prací (předpokládá se zejména při pokládání podlahového povrchu v tělocvičném sále, včetně pokladových vrstev). c) Účast dodavatele projektové dokumentace (PD) v zadávacím řízení na výběr zhotovitele stavby v pozici přizvaného poradce spočívající v: - zpracování odpovědí na žádosti dodavatelů (uchazečů) o dodatečné informace, týkající se projektové dokumentace či výkazů výměr a to ve lhůtě do 3 pracovních dnů po jejich obdržení; - účasti na jednáních hodnotící komise ve funkci odborného poradce hodnotící komise, bude-li tato požadována; - posouzení případných zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny podaných uchazečem a vyjádření se k tomuto zdůvodnění, bude-li toto požadováno objednavatelem.

Code from the NIPEZ code list

71242000-6

Name from the NIPEZ code list

Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

71242000-6

Name from the CPV code list

Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailPříprava návrhů a projektů, odhad nákladů71242000-6Příprava návrhů a projektů, odhad nákladů

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail24. 03. 2022 08:23Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 03. 2022 08:18Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 07. 2019 12:39Uveřejnění písemné zprávy
Detail01. 07. 2019 10:02Uveřejnění účastníků
Detail01. 07. 2019 10:02Uveřejnění výsledku
Detail21. 05. 2019 15:15Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail29. 04. 2019 12:27Uveřejnění zadávacích podmínek