Pozáruční opravy a servis velkokuchyňských zařízení

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Pozáruční opravy a servis velkokuchyňských zařízení

NEN system number

N006/17/V00000884

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

Yes

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00000884

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

3 373 939,02

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

13. 04. 2017 13:16

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

09. 05. 2017 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Bc.

Name

Zdeňka

Surname

Kratochvílová

Function/job position

Referent majetkové správy

EMAIL

z.kratochvilova@zsmv.cz

Phone 1

+420 974844524

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této veřejné zakázky na služby jsou pozáruční opravy a servis velkokuchyňských zařízení, které budou spočívat v pozáručních opravách, běžném servisu a dodávkách náhradních dílů potřebným k opravám u vybraných velkokuchyňských zařízení.

Code from the NIPEZ code list

50800000-3

Name from the NIPEZ code list

Různé opravy a údržba

Code from the CPV code list

50800000-3

Name from the CPV code list

Různé opravy a údržba

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail09. 06. 2021 09:22Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail02. 08. 2017 11:05Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail16. 05. 2017 08:51Došlo k uveřejnění dokumentu Seznam přijatých nabídek.pdf.
Detail16. 05. 2017 08:50Došlo k uveřejnění dokumentu 7-5 Protokol o otevírání obálek - Část V - OSTATNÍ ZNAČKY.pdf.
Detail16. 05. 2017 08:49Došlo k uveřejnění dokumentu 7-4 Protokol o otevírání obálek - Část IV - KÜPPERSBUSCH.pdf.
Detail16. 05. 2017 08:49Došlo k uveřejnění dokumentu 7-3 Protokol o otevírání obálek - Část III - RATIONAL.pdf.
Detail16. 05. 2017 08:48Došlo k uveřejnění dokumentu 7-2 Protokol o otevírání obálek - Část II - HOBART.pdf.
Detail16. 05. 2017 08:47Došlo k uveřejnění dokumentu 7-1 Protokol o otevírání obálek - Část I - ELRO.pdf.
Detail15. 05. 2017 15:27Došlo k uveřejnění dokumentu Listina přítomných uchazečů.pdf.
Detail13. 04. 2017 13:44Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


28. 07. 2017 00:0031. 07. 2017 00:00F2017-020883Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu