Nákup poukázek na stravování

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup poukázek na stravování

Contracting authority

Zlínský kraj

NEN system number

N006/19/V00031068

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P19V00031068

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

25. 10. 2019 10:09

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

08. 11. 2019 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Martina

Surname

Chovancová

Title after name

DiS.

EMAIL

martina.chovancova@kr-zlinsky.cz

Phone 1

+420 577043874

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 42.500 ks stravovacích poukázek, z toho 8.500 ks v nominální hodnotě 90 Kč/ks a 34.000 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.

Code from the NIPEZ code list

30199770-8

Name from the NIPEZ code list

Stravenky

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

30199770-8

Name from the CPV code list

Stravenky

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailStravenky30199770-8Stravenky

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail11. 03. 2021 07:25Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail03. 03. 2021 15:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 01. 2020 08:04Uveřejnění účastníků
Detail17. 01. 2020 08:03Uveřejnění výsledku
Detail25. 10. 2019 10:09Uveřejnění zadávacích podmínek