Nákup poukázek na stravování
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup poukázek na stravování
Contracting authority
Zlínský krajNEN system number
N006/19/V00031068
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00031068
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
25. 10. 2019 10:09
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
08. 11. 2019 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Martina
Surname
Chovancová
Title after name
DiS.
martina.chovancova@kr-zlinsky.cz
Phone 1
+420 577043874
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 42.500 ks stravovacích poukázek, z toho 8.500 ks v nominální hodnotě 90 Kč/ks a 34.000 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
30199770-8
Name from the NIPEZ code list
Stravenky
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
30199770-8
Name from the CPV code list
Stravenky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky |
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 03. 2021 07:25 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
03. 03. 2021 15:48 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
17. 01. 2020 08:04 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 01. 2020 08:03 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 10. 2019 10:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |