Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH jednotlivě, evidovaných a uveřejněných na profilu zadavatele dle vnitřní normy - směrnice SM/24
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH jednotlivě, evidovaných a uveřejněných na profilu zadavatele dle vnitřní normy - směrnice SM/24
Contracting authority
Zlínský krajNEN system number
N006/21/V00014930
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00014930
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Přímé zadání
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka zadaná na základě výjimky
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
24. 06. 2021 09:03
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr. Ing.
Name
Simona
Surname
Hořáková
simona.horakova@kr-zlinsky.cz
Phone 1
+420 577043890
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
V případě vyhlášení nouzového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, je nutné řešit některé situace, které si vyžadují operativnost a rychlost rozhodování. Dle krizového zákona plní úkoly v přenesené působnosti hejtman nebo krajský úřad. Vláda ČR vyhlásila pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru /označovaný jako SARS CoV-2/ nouzový stav. Zejména za účelem ochrany zdraví a bezpečnosti obyvatel Zlínského kraje a s tím související potřebě pořízení či poskytnutí nezbytných dodávek (zboží) či služeb v časové tísni, svěřuje Rada Zlínského kraje podle § 59 odst. 4 věta druhá zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, oprávnění rozhodovat o zadávání nebo plnění veřejných zakázek v rámci zvláštních bezpečnostních opatření realizovaných v souvislosti s tímto nouzovým stavem hejtmanovi Zlínského kraje. Při rozhodování o zadávání nebo plnění veřejných zakázek je zadavatel oprávněn využít i obecnou výjimku dle § 29 písm. c) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek: „Zadavatel není povinen zadat veřejnou zakázku v zadávacím řízení, jde-li o zadávání nebo plnění veřejné zakázky v rámci zvláštních bezpečnostních opatření stanovenými jinými právními předpisy a současně nelze učinit takové opatření, které by provedení zadávacího řízení umožňovalo.“ Výjimku je tak možné užít pro dodávky, služby, stavební práce, jejichž pořízení či poskytnutí je nezbytné v rámci plnění zvláštních bezpečnostních opatření v nouzovém stavu, přičemž není možné (naléhavost, časová tíseň apod.) učinit jiné opatření, které by umožnilo provést zadávací řízení v mezích a dle pravidel zákona. Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH včetně odkazů na uveřejnění v registru smluv je uveden v přiložené tabulce.
Code from the NIPEZ code list
33140000-3
Name from the NIPEZ code list
Zdravotnický spotřební materiál
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
33140000-3
Name from the CPV code list
Zdravotnický spotřební materiál
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zdravotnický spotřební materiál | 33140000-3 | Zdravotnický spotřební materiál |
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 06. 2021 09:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 06. 2021 09:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 06. 2021 09:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 06. 2021 09:03 | Uveřejnění výsledku |