Detail

Basic Information


Official name

Microshop,s.r.o.

ORGANIZATION ID NUMBER

26165031

VAT NUMBER

CZ26165031

Legal form

Společnost s ručením omezeným

Municipality

Praha

Part of municipality

Břevnov

Street

Pod Marjánkou

DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER

1448

ORIENTATION (BUILDING) NUMBER

4

Postal code

16900

State

Česká republika

Additional Information


TENDER PRICE INCL. VAT

2 516 800,00

TENDER PRICE EXCL. VAT

2 080 000,00

Currency

CZK

The participant of the procurement procedure is in an association of economic operators

No

Information about the participant's exclusion


The participant of the procurement procedure has withdrawn from the procedure, or refused to conclude the contract, or has not provided the necessary cooperation to the contracting authority

Yes

Reason for withdrawal from or refusal to enter into a contract

Podle ustanovení § 122 odst. 7 písm. b) zadavatel vyloučí vybraného dodavatele, který nepředložil údaje, doklady nebo vzorky podle § 122 odst. 3 nebo 5 zákona. Zadavatel Vás vyzval prostřednictvím elektronického nástroje NEN dne 24.9.2021 k doložení originálů či ověřených kopií dokladů o kvalifikaci podle § 122 odst. 3 zákona, kterými dosud nedisponuje. Pro doručení dokladů a informací stanovil zadavatel dle ustanovení § 46 odst. 1 přiměřenou lhůtu v trvání 5 pracovních dnů ode dne doručení výzvy. Žádostí ze dne 1.10.2021 jste požádal o prodloužení lhůty k předložení dokladů do 15.10.2021, přestože ve Vaší nabídce bylo prokázání kvalifikace nahrazeno předložením Jednotného evropského osvědčení pro veřejné zakázky, které deklaruje, že jste schopen na požádání a bezodkladně poskytnout požadovaná osvědčení a jiné doklady. Navzdory této skutečnosti zadavatel v souladu s § 6 zákona a principy 3E této žádosti dne 4.10.2021 vyhověl. Zároveň však uvedl, že očekává poskytnutí součinnosti v předložení dokladů nejpozději v prodloužené lhůtě. Požadované doklady byly doručeny prostřednictvím NEN dne 15.10.2021 (ve lhůtě). Zadavatel předložené doklady k prokázání kvalifikace ve smyslu § 122 odst. 3 zákona posoudil a vzhledem k nedostatkům dokladu k prokázání splnění základní a profesní způsobilosti Vás ve smyslu § 122 odst. 3 zákona opětovně vyzval prostřednictvím elektronického nástroje NEN dne 19.10.2021 k předložení těchto dokladů o kvalifikaci. K prokázání základní a profesní způsobilosti byl předložen Výpis ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, datovaný ke dni 31.03.2021 (poslední aktualizace zápisu v seznamu byla provedena dne 21.10.2020), který již vzhledem k datu vystavení nelze podle zákona považovat za validní. Zadavatel přitom ověřil v informačním systému o kvalifikovaných dodavatelích, vedeným MMR ČR, že pro dodavatele Microshop, s.r.o. není vedena platná evidence v seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Pro opětovné doručení dokladů a informací stanovil zadavatel dle ustanovení § 46 odst. 1 přiměřenou lhůtu v trvání 3 pracovních dnů ode dne doručení výzvy. Žádostí ze dne 22.10.2021 jste však opět požádal o prodloužení lhůty k předložení dokladů do 5.11.2021, přičemž společně s žádostí nebyl doložen žádný z dokladů k prokázání základní či profesní způsobilosti. Zadavatel v této souvislosti uvádí, že převážná část dokladů o kvalifikaci ve Vaší nabídce byla nahrazena prostřednictvím jednotného evropského osvědčení pro veřejné zakázky, které mj. deklaruje schopnost dodavatele na požádání a bezodkladně poskytnout požadovaná osvědčení a jiné doklady. Tomuto závazku jste však jako účastník zadávacího řízení nedostál, a to opakovaně. Žádost o předložení originálů či ověřených kopií dokladů o kvalifikaci Vám byla prvotně doručena dne 24.9.2021, přičemž doklady nebyly poskytnuty ani v opakovaně prodloužené lhůtě do 22.10.2021, tedy ani téměř po měsíci lhůty. Jako dodavatel, který nahrazuje prokázání kvalifikace jednotným evropským osvědčením pro veřejné zakázky, byste přitom měl mít doklady o kvalifikaci k dispozici, což se evidentně nestalo. Zadavatel se přitom v mylném očekávání Vámi deklarované úplné součinnosti dostává do časového prodlení oproti očekávanému plnění. Pro zadavatele za současné situace je důležité vybrat co nejdříve dodavatele SAN switchů a vzhledem k aktuální nepříznivé situaci na trhu s čipy a nutnosti brzkého upgrade technologického centra zadavatel již nesouhlasil s dalším prodloužením termínu s nejistým výsledkem. Zadavatel z výše uvedených důvodů Vaší žádosti o prodloužení nevyhověl. Vzhledem k nedoložení požadovaných dokladů o kvalifikaci dle § 122 odst. 3 zákona zadavatel posoudil Vaši nabídku jako neúplnou. S ohledem na shora uvedené skutečnosti Vás zadavatel vyloučil z další účasti v části 2 zadávacího řízení předmětné veřejné zakázky.