Technická podpora a rozvoj aplikace elektronických dražeb APED pro roky 2024 – 2026
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Technická podpora a rozvoj aplikace elektronických dražeb APED pro roky 2024 – 2026
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/23/V00034724
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2023-058636
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00034724
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 12. 2023 14:15
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
24. 01. 2024 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Jitka
Surname
Paušová
Jitka.Pausova@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 296854975
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování technické podpory a rozvoje Aplikace elektronických dražeb APED (dále jen „aplikace APED“), nástroje pro provádění elektronických dražeb v rámci Finanční správy České republiky dle ustanovení § 194a zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, a to v souladu se Smlouvou o technické podpoře a rozvoji aplikace elektronických dražeb APED, která tvoří Přílohu č. 2 ZD (dále také „smlouva“), po dobu 24 měsíců. Nynější podoba architektury aplikace APED je uvedena v Příloze č. 9 ZD. Stávající popis softwarového řešení aplikace APED je charakterizován v Příloze č. 10 ZD. Technická podpora V rámci technické podpory aplikace APED bude dodavatel pro zadavatele vykonávat následující činnosti: a) zajištění služby Service Desk v režimu 7 x 24 (nepřetržitě 24 hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce), která bude dostupná a provozuschopná v internetovém prohlížeči za účelem zadávání požadavků ze strany zadavatele, b) řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání v požadovaných termínech a režimech dle příslušné kategorie vady dle čl. V. smlouvy, která tvoří Přílohu č. 2 ZD, c) konzultační podporu pro pracovníky zadavatele v režimu 5 x 8 (8:00 – 16:00 hodin v pracovních dnech), d) zajištění pravidelné profylaxe a optimalizace systémového prostředí, řízení provozu na bázi metodických a konfiguračních pokynů, monitoringu, e) poskytování součinnosti v případě realizace penetračního testování, f) podpora případné migrace dat, g) zajištění instalací a konfigurací provedených úprav aplikace APED včetně úprav provedených dle čl. I. odst. 3 smlouvy, která tvoří Přílohu č. 2 ZD. Rozvoj V rámci rozvoje aplikace APED bude dodavatel pro zadavatele provádět úpravy aplikace APED v celkovém maximálním rozsahu 80 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho pracovníka. Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu plnění VZ, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. Zadavateli budou fakturovány jen práce ve skutečně provedeném rozsahu.
Code from the NIPEZ code list
72261000-2
Name from the NIPEZ code list
Podpora programového vybavení
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72261000-2
Name from the CPV code list
Podpora programového vybavení
SUBJECT-MATTER NAME
Podpora programového vybavení
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Programování aplikačního programového vybavení | 72212000-4 | Programování aplikačního programového vybavení | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 04. 2024 11:19 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
28. 03. 2024 10:55 | Uveřejnění účastníků | |||
28. 03. 2024 10:55 | Uveřejnění výsledku | |||
21. 12. 2023 14:15 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
19. 12. 2023 13:17 | 21. 12. 2023 14:01 | F2023-058636 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |