Detail
Basic Information
Official name
SKYCLEAN s.r.o.
ORGANIZATION ID NUMBER
04948220
VAT NUMBER
CZ04948220
Legal form
Společnost s ručením omezeným
Municipality
Praha
Part of municipality
Jinonice
Street
V zářezu
DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER
902
ORIENTATION (BUILDING) NUMBER
4
Postal code
15800
State
Česká republika
Additional Information
TENDER PRICE INCL. VAT
172 915,11
TENDER PRICE EXCL. VAT
142 905,05
Currency
CZK
The participant of the procurement procedure is in an association of economic operators
No
Information about the participant's exclusion
The participant of the procurement procedure has withdrawn from the procedure, or refused to conclude the contract, or has not provided the necessary cooperation to the contracting authority
Yes
Reason for withdrawal from or refusal to enter into a contract
Zadavatel veřejné zakázky tímto vylučuje účastníka zadávacího řízení SKYCLEAN s.r.o., IČO 04948220, se sídlem V zářezu 902/4, 158 00 Praha 5, ze zadávacího řízení veřejné zakázky „Úklidy III. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR“, Část 1 - „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v Rokycanech“, a to v souladu se zněním § 122 odst. 7 ZZVZ, protože účastník zadávacího řízení před podpisem smlouvy nepředložil zadavatelem požadované údaje a doklady pro splnění kvalifikace, a to ani po opakovaném vyzvání. Odůvodnění: Zadavatel si v čl. 4.4 zadávací dokumentace k veřejné zakázce vyhradil v souladu s § 45 odst. 1 ZZVZ, aby vybraný dodavatel před podpisem smlouvy předložil originály nebo úředně ověřené kopie dokladů pro splnění kvalifikace, pokud je již zadavatel nemá k dispozici. Dne 14. 3. 2018 zadavatel odeslal vybranému dodavateli – společnosti SKYCLEAN s.r.o., V zářezu 902/4, 158 00 Praha 5 – Jinonice (dále také „dodavatel“) výzvu k předložení dokladů a informací ve veřejné zakázce, č. j. 25296/18/7500-40175-050873, v níž zadavatel požadoval předložení originálů a úředně ověřených kopií dokladů k prokázání kvalifikace ve lhůtě 5 pracovních dnů od doručení této výzvy. Dodavatel následně dne 20. 3. 2018 zaslal zadavateli „Žádost o prodloužení termínu k předložení dokladů k VZ“ (dále jen „žádost“). Na základě usnesení hodnotící komise bylo žádosti vyhověno, a proto byla dne 26. 3. 2018 dodavateli odeslána opakovaná výzva k předložení dokladů a informací ve veřejné zakázce, č. j. 31267/18/7500-40175-050873, s novou lhůtou k předložení originálů a úředně ověřených kopií dokladů k prokázání kvalifikace v délce 3 pracovních dnů od doručení této výzvy. Dodavatel však na opakovanou výzvu k předložení dokladů a informací ve veřejné zakázce nereagoval a zadavatelem požadované doklady a informace ve stanovené lhůtě nepředložil. Dle ustanovení § 122 odst. 7 ZZVZ zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který nepředložil údaje, doklady nebo vzorky dle odstavce 3 nebo 5 nebo výsledek zkoušek vzorků neodpovídá zadávacím podmínkám. Poučení: Proti rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení lze podat námitky podle ustanovení § 241 odst. 1 ZZVZ. V souladu s § 242 odst. 2 ZZVZ musí být námitky zadavateli doručeny nejpozději do 15 dnů ode dne doručení oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení.