Detail

Basic Information


Official name

SKYCLEAN s.r.o.

ORGANIZATION ID NUMBER

04948220

VAT NUMBER

CZ04948220

Legal form

Společnost s ručením omezeným

Municipality

Praha

Part of municipality

Jinonice

Street

V zářezu

DESCRIPTIVE (STREET) NUMBER

902

ORIENTATION (BUILDING) NUMBER

4

Postal code

15800

State

Česká republika

Additional Information


TENDER PRICE INCL. VAT

172 915,11

TENDER PRICE EXCL. VAT

142 905,05

Currency

CZK

The participant of the procurement procedure is in an association of economic operators

No

Information about the participant's exclusion


The participant of the procurement procedure has withdrawn from the procedure, or refused to conclude the contract, or has not provided the necessary cooperation to the contracting authority

Yes

Reason for withdrawal from or refusal to enter into a contract

Zadavatel veřejné zakázky tímto vylučuje účastníka zadávacího řízení SKYCLEAN s.r.o., IČO 04948220, se sídlem V zářezu 902/4, 158 00 Praha 5, ze zadávacího řízení veřejné zakázky „Úklidy III. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR“, Část 1 - „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v Rokycanech“, a to v souladu se zněním § 122 odst. 7 ZZVZ, protože účastník zadávacího řízení před podpisem smlouvy nepředložil zadavatelem požadované údaje a doklady pro splnění kvalifikace, a to ani po opakovaném vyzvání. Odůvodnění: Zadavatel si v čl. 4.4 zadávací dokumentace k veřejné zakázce vyhradil v souladu s § 45 odst. 1 ZZVZ, aby vybraný dodavatel před podpisem smlouvy předložil originály nebo úředně ověřené kopie dokladů pro splnění kvalifikace, pokud je již zadavatel nemá k dispozici. Dne 14. 3. 2018 zadavatel odeslal vybranému dodavateli – společnosti SKYCLEAN s.r.o., V zářezu 902/4, 158 00 Praha 5 – Jinonice (dále také „dodavatel“) výzvu k předložení dokladů a informací ve veřejné zakázce, č. j. 25296/18/7500-40175-050873, v níž zadavatel požadoval předložení originálů a úředně ověřených kopií dokladů k prokázání kvalifikace ve lhůtě 5 pracovních dnů od doručení této výzvy. Dodavatel následně dne 20. 3. 2018 zaslal zadavateli „Žádost o prodloužení termínu k předložení dokladů k VZ“ (dále jen „žádost“). Na základě usnesení hodnotící komise bylo žádosti vyhověno, a proto byla dne 26. 3. 2018 dodavateli odeslána opakovaná výzva k předložení dokladů a informací ve veřejné zakázce, č. j. 31267/18/7500-40175-050873, s novou lhůtou k předložení originálů a úředně ověřených kopií dokladů k prokázání kvalifikace v délce 3 pracovních dnů od doručení této výzvy. Dodavatel však na opakovanou výzvu k předložení dokladů a informací ve veřejné zakázce nereagoval a zadavatelem požadované doklady a informace ve stanovené lhůtě nepředložil. Dle ustanovení § 122 odst. 7 ZZVZ zadavatel vyloučí účastníka zadávacího řízení, který nepředložil údaje, doklady nebo vzorky dle odstavce 3 nebo 5 nebo výsledek zkoušek vzorků neodpovídá zadávacím podmínkám. Poučení: Proti rozhodnutí o vyloučení účastníka zadávacího řízení lze podat námitky podle ustanovení § 241 odst. 1 ZZVZ. V souladu s § 242 odst. 2 ZZVZ musí být námitky zadavateli doručeny nejpozději do 15 dnů ode dne doručení oznámení o vyloučení účastníka zadávacího řízení.