Závodní stravování v budově Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj, Územního pracoviště v Hradci Králové
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Závodní stravování v budově Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj, Územního pracoviště v Hradci Králové
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/18/V00022703
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2018-021961
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00022703
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
Date of cancellation
22. 11. 2018 00:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 10. 2018 12:05
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
05. 11. 2018 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Bc.
Name
Monika
Surname
Košťáková
Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 296854947
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky (dále také „VZ“) je poskytování služeb závodního stravování zaměstnancům zadavatele formou výdeje dovážených hotových jídel (obědů) v jídelně, resp. výdejně jídel v objektu zadavatele – budově Finančního úřadu pro Královéhradecký kraj, Územního pracoviště v Hradci Králové, U Koruny 1632, 502 00 Hradec Králové (dále také „ÚP“). Dodavatel v rámci poskytování stravovacích služeb zajistí: - přípravu (výrobu) jídel ve své provozovně, - přepravu (dovoz) jídel do budovy ÚP, a to vlastním vozidlem dodavatele a na náklady dodavatele, - výdej jídel zaměstnancům zadavatele v pracovních dnech (pondělí - pátek) s dobou výdeje 11:00 – 13:00 hodin, - elektronické objednávání jídel zaměstnanci zadavatele přes internetový portál dodavatele (elektronický objednávkový systém) blíže specifikovaný v Příloze č. 10 ZD, - mytí a úklid gastronomického zařízení a nádobí v přípravně a výdejně v budově ÚP, - úklid výdejny, přípravny a šatny pro zaměstnance dodavatele v budově ÚP, - likvidaci (odvoz) potravinových zbytků z budovy ÚP v souladu s hygienickými předpisy. Technické podmínky a organizace stravování jsou stanoveny v Příloze č. 1 Zadávací dokumentace.
Code from the NIPEZ code list
55510000-8
Name from the NIPEZ code list
Provozování závodních jídelen
Code from the CPV code list
55510000-8
Name from the CPV code list
Provozování závodních jídelen
Text field for describing the place of performance
Finanční úřad pro Královéhradecký kraj, Územní pracoviště v Hradci Králové, U Koruny 1632, 502 00 Hradec Králové
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Dodávka jídel | 55521200-0 | Dodávka jídel | ||
Provozování závodních jídelen | 55510000-8 | Provozování závodních jídelen | ||
Provozování závodních jídelen a jiných jídelen pro vyhrazené zákazníky | 55511000-5 | Provozování závodních jídelen a jiných jídelen pro vyhrazené zákazníky |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 12. 2018 10:12 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
30. 11. 2018 14:25 | Uveřejnění o zrušení | |||
15. 10. 2018 12:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
15. 10. 2018 12:05 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
22. 11. 2018 00:00 | 26. 11. 2018 00:00 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
12. 10. 2018 00:00 | 15. 10. 2018 00:00 | F2018-035368 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |