Opravy tiskáren FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená pracoviště
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Opravy tiskáren FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená pracoviště
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/17/V00003043
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P17V00003043
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 08. 2017 11:13
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
25. 08. 2017 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Radim
Surname
Křen
Radim.Kren@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 596651399
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Opravy a údržba tiskáren a mutlifunkčních zařízení pro finanční úřady v Moravskoslezském a Olomouckém kraji a jejich územní pracoviště Předmětem této zakázky je zajištění pozáručních oprav tiskáren pro Finanční úřad pro Olomoucký kraj a Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj a jejich podřízená územní pracoviště. Adresy jednotlivých úřadů jsou v přiloženém souboru "Adresy.doc". V přiloženém souboru "Tiskarny.xlsx" je uveden aktuální seznam tiskáren včetně počtu kusů, které jsou ve správě GFŘ - Odboru informačních technologií v Ostravě. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám (druh a počet tiskáren). Požadujeme možnost hlášení závad prioritně e-mailem a telefonicky v pracovních dnech nejméně v době od 8:00 do 16:00 hod. Místo konkrétní opravy bude vždy dohodnuto s dodavatelem po posouzení závady pro konkrétní případy a dle jejich závažnosti. Dobu nástupu na provedení opravy požadujeme do 24 hodin od nahlášení závady. Záruční dobu na provedenou práci požadujeme v minimální délce 12 měsíců. V nabídkové ceně již musí být zahrnuto i dopravné. Povinnou součástí nabídky je vyplnění přiložené tabulky "komponenty_a_opravy.xlsx", jejíž výsledná "soutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy" bude zároveň cenou soutěžní (celková nabídková cena). Dodavatel bude provádět servisní činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu neurčitou s termínem plnění ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajistí zadavatel. Objednávání oprav závisí rovněž na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na profilu zadavatele. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH. Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Platební podmínky: Zadavatelem nebude poskytnuta záloha. Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po prokazatelném doručení zadavateli. Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění. V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.
Code from the NIPEZ code list
50323000-5
Name from the NIPEZ code list
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Code from the CPV code list
50323000-5
Name from the CPV code list
Opravy a údržba periferních zařízení počítačů
Text field for describing the place of performance
Generální finanční ředitelství, odbor IT v Ostravě, Finanční úřady pro Moravskoalezský a Olomoucký kraj a podřízená územní pracoviště
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Údržba a opravy tiskáren a multifunkčních zařízení | 50323000-5 | Opravy a údržba periferních zařízení počítačů |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 10. 2017 17:11 | Uveřejnění účastníků | |||
04. 10. 2017 17:10 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 08. 2017 11:13 | Uveřejnění zadávacích podmínek |