Opravy tiskáren FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená pracoviště

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Opravy tiskáren FÚ pro Moravskoslezský kraj a FÚ pro Olomoucký kraj a jim podřízená pracoviště

NEN system number

N006/17/V00003043

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00003043

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

15. 08. 2017 11:13

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

25. 08. 2017 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Radim

Surname

Křen

EMAIL

Radim.Kren@fs.mfcr.cz

Phone 1

+420 596651399

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Opravy a údržba tiskáren a mutlifunkčních zařízení pro finanční úřady v Moravskoslezském a Olomouckém kraji a jejich územní pracoviště Předmětem této zakázky je zajištění pozáručních oprav tiskáren pro Finanční úřad pro Olomoucký kraj a Finanční úřad pro Moravskoslezský kraj a jejich podřízená územní pracoviště. Adresy jednotlivých úřadů jsou v přiloženém souboru "Adresy.doc". V přiloženém souboru "Tiskarny.xlsx" je uveden aktuální seznam tiskáren včetně počtu kusů, které jsou ve správě GFŘ - Odboru informačních technologií v Ostravě. V průběhu plnění zakázky může dojít k dílčím změnám (druh a počet tiskáren). Požadujeme možnost hlášení závad prioritně e-mailem a telefonicky v pracovních dnech nejméně v době od 8:00 do 16:00 hod. Místo konkrétní opravy bude vždy dohodnuto s dodavatelem po posouzení závady pro konkrétní případy a dle jejich závažnosti. Dobu nástupu na provedení opravy požadujeme do 24 hodin od nahlášení závady. Záruční dobu na provedenou práci požadujeme v minimální délce 12 měsíců. V nabídkové ceně již musí být zahrnuto i dopravné. Povinnou součástí nabídky je vyplnění přiložené tabulky "komponenty_a_opravy.xlsx", jejíž výsledná "soutěžní cena zakázky celkem včetně dopravy" bude zároveň cenou soutěžní (celková nabídková cena). Dodavatel bude provádět servisní činnost sám prostřednictvím svých odborně způsobilých zaměstnanců a odpovídá za případně způsobené škody. Výsledkem této zakázky bude smlouva na dobu neurčitou s termínem plnění ode dne nabytí účinnosti této smlouvy. Smlouva nabývá účinnosti dnem jejího uveřejnění v registru smluv. Uveřejnění v registru smluv zajistí zadavatel. Objednávání oprav závisí rovněž na výši přidělených finančních prostředků ze státního rozpočtu. Dodavatel akceptuje zveřejnění smlouvy v registru smluv, případně i na webových stránkách a na profilu zadavatele. Nabídková cena bude zpracována v celkové výši bez DPH, DPH a vč. DPH. Celková nabídková cena zakázky bude zpracována jako cena nejvýše přípustná a musí zahrnovat veškeré náklady spojené s realizací a kvalitním plněním veřejné zakázky. Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v písemné formě a podepsána statutárním zástupcem uchazeče. Platební podmínky: Zadavatelem nebude poskytnuta záloha. Jednotlivé daňové doklady budou vystaveny s 30 denní splatností po prokazatelném doručení zadavateli. Daňové doklady budou vystaveny po jednotlivých opravách a budou doloženy protokoly o provedení opravy odsouhlasenými a podepsanými zástupci zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout bez uvedení důvodů všechny předložené nabídky event. výzvu zrušit bez jakýkoliv závazků k uchazečům a současně při zadání zakázky nejsou přípustné námitky uchazečů. Zadavatel si vyhrazuje právo prověření údajů v nabídce a vyžádat si jejich dopřesnění. V případě, že uchazeč nepředloží požadované doklady nebo nesplní požadavky stanové v této výzvě, bude z hodnocení vyloučen.

Code from the NIPEZ code list

50323000-5

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Code from the CPV code list

50323000-5

Name from the CPV code list

Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Text field for describing the place of performance

Generální finanční ředitelství, odbor IT v Ostravě, Finanční úřady pro Moravskoalezský a Olomoucký kraj a podřízená územní pracoviště

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailÚdržba a opravy tiskáren a multifunkčních zařízení50323000-5Opravy a údržba periferních zařízení počítačů

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 10. 2017 17:11Uveřejnění účastníků
Detail04. 10. 2017 17:10Uveřejnění výsledku
Detail15. 08. 2017 11:13Uveřejnění zadávacích podmínek