Produktová podpora SW ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a úpravy SW dle zadavatele
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Produktová podpora SW ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a úpravy SW dle zadavatele
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/22/V00029998
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2022-047081
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00029998
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
4 759 800,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
22. 12. 2022 00:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 11. 2022 06:25
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
20. 12. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Karolína
Surname
Lacková
Title after name
DiS.
Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 296854443
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je produktová podpora software ALVAO Service Desk (dále jen „SW ALVAO“) pro 16 000 uživatelů a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele. Služby produktové podpory SW ALVAO spočívají zejména v zajištění: a) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO včetně změněné nebo nové dokumentace, b) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle aktuálního vývoje nových verzí prostředí operačního systému a aplikací a technologií společnosti Microsoft, c) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle změn v legislativě České republiky (aplikace změn do verzí zajistí dodavatel nových verzí), d) poskytování produktové podpory prostřednictvím service desk dodavatele. Poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele spočívají např. v: a) analýze požadovaných prací a služeb, b) změnách realizovaných na základě analýzy provedené dle předchozího bodu (např. zpracování dopadů změny vazeb organizační struktury), c) změně číselníků, programových změn aplikačního vybavení, d) změně vazeb organizační struktury, e) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z uživatelského prostředí části SW ALVAO. Služby na objednávku budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním (1) člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka.
Code from the NIPEZ code list
72222300-0
Name from the NIPEZ code list
Služby informačních technologií
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72222300-0
Name from the CPV code list
Služby informačních technologií
SUBJECT-MATTER NAME
Služby informačních technologií
Text field for describing the place of performance
Místem plnění jsou následující adresy zadavatele: a) Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 (tj. sídlo zadavatele), b) Žitná 563/12, 120 00 Praha 2.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 01. 2023 14:33 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
22. 12. 2022 15:09 | Uveřejnění o zrušení | |||
21. 11. 2022 06:25 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
30. 12. 2022 09:07 | 02. 01. 2023 02:06 | F2022-053393 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
16. 11. 2022 13:11 | 21. 11. 2022 02:06 | F2022-047081 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |