Produktová podpora SW ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a úpravy SW dle zadavatele

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Produktová podpora SW ALVAO Service Desk pro 16 000 uživatelů a úpravy SW dle zadavatele

NEN system number

N006/22/V00029998

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2022-047081

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00029998

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

4 759 800,00

Currency

koruna česká

Date of cancellation

22. 12. 2022 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

21. 11. 2022 06:25

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

20. 12. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Karolína

Surname

Lacková

Title after name

DiS.

EMAIL

Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz

Phone 1

+420 296854443

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je produktová podpora software ALVAO Service Desk (dále jen „SW ALVAO“) pro 16 000 uživatelů a dále poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele. Služby produktové podpory SW ALVAO spočívají zejména v zajištění: a) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO včetně změněné nebo nové dokumentace, b) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle aktuálního vývoje nových verzí prostředí operačního systému a aplikací a technologií společnosti Microsoft, c) možnosti stahovat a používat nové verze SW ALVAO dle změn v legislativě České republiky (aplikace změn do verzí zajistí dodavatel nových verzí), d) poskytování produktové podpory prostřednictvím service desk dodavatele. Poskytnutí individuálně hrazených prací a služeb dle požadavků zadavatele spočívají např. v: a) analýze požadovaných prací a služeb, b) změnách realizovaných na základě analýzy provedené dle předchozího bodu (např. zpracování dopadů změny vazeb organizační struktury), c) změně číselníků, programových změn aplikačního vybavení, d) změně vazeb organizační struktury, e) transformaci a migraci dat v databázi, které není možné realizovat z uživatelského prostředí části SW ALVAO. Služby na objednávku budou poskytovány na základě požadavků zadavatele v maximálním rozsahu 100 člověkodnů, kdy jedním (1) člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka.

Code from the NIPEZ code list

72222300-0

Name from the NIPEZ code list

Služby informačních technologií

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

72222300-0

Name from the CPV code list

Služby informačních technologií

SUBJECT-MATTER NAME

Služby informačních technologií

Text field for describing the place of performance

Místem plnění jsou následující adresy zadavatele: a) Lazarská 15/7, 117 22 Praha 1 (tj. sídlo zadavatele), b) Žitná 563/12, 120 00 Praha 2.

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 01. 2023 14:33Uveřejnění písemné zprávy
Detail22. 12. 2022 15:09Uveřejnění o zrušení
Detail21. 11. 2022 06:25Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


30. 12. 2022 09:0702. 01. 2023 02:06F2022-053393Oznámení o výsledku zadávacího řízení
16. 11. 2022 13:1121. 11. 2022 02:06F2022-047081Oznámení o zahájení zadávacího řízení