Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR

NEN system number

N006/23/V00009817

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00009817

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

18. 04. 2023 10:57

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

05. 05. 2023 12:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Radim

Surname

Křen

EMAIL

Radim.Kren@fs.mfcr.cz

Phone 1

+420 596651399

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této VZMR je dodávka spotřebního materiálu pro tisk dle podrobného rozpisu uvedeného v Příloze č. 1 - Specifikace poptávaného zboží, pro útvary IT v rámci Finanční správy České republiky blíže specifikované v Příloze č. 2 - Seznam odběrných míst. Požadujeme vždy nové zboží (tonery, inkousty, válce atd.). Přípustné jsou i nové neoriginální alternativní produkty. Nabídka musí obsahovat kompletní dodávku veškerých poptávaných produktů. Zboží musí být dodáno do jednotlivých lokalit dle Přílohy č. 2 této Výzvy. Dodávka je považovaná za doručenou až po prokázaném a odsouhlaseném dodání do všech lokalit v celém požadovaném rozsahu dle Přílohy č. 1 této Výzvy. Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka v přiloženém souboru Příloha č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 3 Návrh smlouvy.docx“) a také z tohoto dokumentu vytvořené PDF, které bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Analogicky stejný postup platí i pro Přílohu č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu. Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.

Code from the NIPEZ code list

30125110-5

Name from the NIPEZ code list

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30125110-5

Name from the CPV code list

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

SUBJECT-MATTER NAME

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail25. 05. 2023 15:02Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail28. 04. 2023 10:24Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 04. 2023 09:46Došlo k uveřejnění dokumentu Návrh smlouvy.
Detail18. 04. 2023 10:57Uveřejnění zadávacích podmínek