Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Nákup spotřebního materiálu pro IT FSČR
Contracting authority
Generální finanční ředitelstvíNEN system number
N006/23/V00009817
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00009817
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public supply contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 04. 2023 10:57
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
05. 05. 2023 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Radim
Surname
Křen
Radim.Kren@fs.mfcr.cz
Phone 1
+420 596651399
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění této VZMR je dodávka spotřebního materiálu pro tisk dle podrobného rozpisu uvedeného v Příloze č. 1 - Specifikace poptávaného zboží, pro útvary IT v rámci Finanční správy České republiky blíže specifikované v Příloze č. 2 - Seznam odběrných míst. Požadujeme vždy nové zboží (tonery, inkousty, válce atd.). Přípustné jsou i nové neoriginální alternativní produkty. Nabídka musí obsahovat kompletní dodávku veškerých poptávaných produktů. Zboží musí být dodáno do jednotlivých lokalit dle Přílohy č. 2 této Výzvy. Dodávka je považovaná za doručenou až po prokázaném a odsouhlaseném dodání do všech lokalit v celém požadovaném rozsahu dle Přílohy č. 1 této Výzvy. Povinnou součástí nabídky je vyplněná tabulka v přiloženém souboru Příloha č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Požadujeme vyplnit žlutě zvýrazněná pole. Povinnou součástí nabídky uchazeče je také ve Wordu vyplněný, editovatelný a nepodepsaný návrh smlouvy (dle souboru „Příloha č. 3 Návrh smlouvy.docx“) a také z tohoto dokumentu vytvořené PDF, které bude podepsáno statutárním zástupcem uchazeče či jeho zástupcem. V případě podpisu smlouvy zástupcem musí tento doložit plnou moc či jiné pověření udělené mu statutárním orgánem a opravňující jej k podpisu návrhu smlouvy. Takto podepsaný návrh smlouvy bude tvořit další přílohu elektronické nabídky uchazeče. Analogicky stejný postup platí i pro Přílohu č. 1 „Specifikace poptávaného zboží.xlsx“. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit a nerealizovat tuto zakázku i bez udání důvodu. Dodavatel akceptuje případné zveřejnění smlouvy na profilu zadavatele či v jiném povinném veřejném rejstříku smluv.
Code from the NIPEZ code list
30125110-5
Name from the NIPEZ code list
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
30125110-5
Name from the CPV code list
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
SUBJECT-MATTER NAME
Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 05. 2023 15:02 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
28. 04. 2023 10:24 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
28. 04. 2023 09:46 | Došlo k uveřejnění dokumentu Návrh smlouvy. | |||
18. 04. 2023 10:57 | Uveřejnění zadávacích podmínek |