Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře
Contracting authority
Město JaroměřNEN system number
N006/18/V00018267
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2018-030767
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00018267
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
7 253 346,28
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
11. 09. 2018 13:48
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
16. 10. 2018 15:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Karel
Surname
Rejent
rejent@ictplus.cz
Phone 1
+420 608525693
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je dodání nových informačních systémů a dodání nového hardware a software k modernizaci technologického centra zadavatele a převedení vlastnického práva k předmětu veřejné zakázky na zadavatele. Budou dodány tyto nové informační systémy: 1. Formulářové aplikace (FA) - systém inteligentních formulářových aplikací umožňujících elektronizaci procesů uvnitř i vně (Portál občana) úřadu; 2. Helpdesk a Software Asset Management (HSAM) - zahrnuje: 2a) Helpdesk - systém pro správu, evidenci a kontrolu uživatelských požadavků pro oblast IT, 2b) Software Asset Management - systém pro správu a evidenci instalovaného SW a evidenci a správu licencí, 2c) Monitoring PC uživatelů - systém pro kontrolu a monitoring činnosti na PC, 2d) podpůrný SW pro IS HSAM - Kancelářský balík (klient pro práci se systémy Helpdesk a Software Asset Management), Globální komunikační nástroj (SW server pro centrální zpracovávání vzájemné komunikace mezi uživateli a IT oddělením v rámci systému Helpdesk). 3. Docházkový a přístupový systém (DaPS) – zahrnuje: 3a) systém evidující veškerý pohyb osob ve sledovaných objektech provázaný se zadavatelem v současné době používaným SW pro mzdy a personalistiku, 3b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (docházkové terminály, UPS, lokální komunikační server). 4. Elektronická úřední deska (EUD) - zahrnuje: 4a) systém zajišťující dostupnost dokumentů uveřejňovaných na úřední desce 24 hodin denně propojený se stávající elektronickou spisovou službou; 4b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (fyzická elektronická úřední deska – panel). Pro zajištění bezproblémového fungování nově pořizovaných informačních systémů bude pořízen následující HW a podpůrný SW k modernizaci technologického centra: 1. Server pro virtualizaci 2 ks; 2. Virtualizované diskové pole s tieringem 1 ks; 3. FC Switch vč. zónovacího SW 1 ks; 4. Zálohovací storage s deduplikací 1 ks; 5. Bezpečnostní firewall se zajištěnou dostupností bezpečnostních aktualizací min. 5 let 1 ks; 6. Záložní zdroj UPS 1 ks; 7. Podpůrný SW - serverový operační systém vč. 130x CAL licence, komunikační serverový SW pro chod IS Helpdesk vč. 130x CAL licence, replikační a zálohovací SW. Součásti předmětu veřejné zakázky a nabídkové ceny jsou dále zejména, nikoli však výlučně: • doprava předmětu veřejné zakázky do místa plnění, jeho vybalení a kontrola, • instalace HW v místě plnění a uvedení do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby HW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • instalace SW v místě plnění a implementace do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby SW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • dodání potřebného příslušenství HW, • migrace dat ze starého poštovního prostředí, • dodání technické dokumentace, zejména návodů k obsluze a údržbě, návodů k obsluze SW, katalogu náhradních dílů, v českém nebo anglickém jazyce, v rozsahu a provedení, které umožní bezproblémovou obsluhu HW a SW a uvedení do provozu, trvalý provoz a jeho údržbu, • zaškolení 2 zaměstnanců zadavatele v obsluze a údržbě dodaného HW a SW v rozsahu 24 hodin v místě plnění, • poskytnutí služeb technické podpory k programovému vybavení (SLA) v rozsahu přílohy č. 7 této zadávací dokumentace "Závazný text SLA smlouvy". Podrobněji je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace ("Technická specifikace - Informační systémy, HW a SW infrastruktura"), v příloze č. 6 zadávací dokumentace ("Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb") a v příloze č. 7 zadávací dokumentace ("Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA)").
Code from the NIPEZ code list
48820000-2
Name from the NIPEZ code list
Servery
Code from the CPV code list
48820000-2
Name from the CPV code list
Servery
Text field for describing the place of performance
Jaroměř, nám. Československé armády 16
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Kancelářský automatizační balík programů | 48920000-3 | Kancelářský automatizační balík programů |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
27. 09. 2019 12:15 | Došlo k uveřejnění dokumentu Informace o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky. | |||
22. 02. 2019 11:11 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
27. 09. 2018 10:10 | Došlo k uveřejnění dokumentu Technická specifikace - informační systémy, HW a SW infrastruktura-k editaci. | |||
27. 09. 2018 10:08 | Došlo k uveřejnění dokumentu Technická specifikace - informační systémy, HW a SW infrastruktura. | |||
27. 09. 2018 10:06 | Došlo k uveřejnění dokumentu Změna zadávací dokumentace č. 1. | |||
17. 09. 2018 15:31 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_9_Stávající prostředí_ TC Jaroměř.pdf. | |||
17. 09. 2018 15:30 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_8_Seznam poddavatelů.pdf. | |||
17. 09. 2018 15:26 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_7_Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA).pdf. | |||
17. 09. 2018 15:24 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_6_Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb.pdf. | |||
17. 09. 2018 15:22 | Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_5_Krycí list nabídky.pdf. |
Publication Records in the VVZ
06. 09. 2018 13:39 | 10. 09. 2018 00:00 | F2018-030767 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |