Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Pořízení nových informačních systémů a modernizace Technologického centra města Jaroměře

Contracting authority

Město Jaroměř

NEN system number

N006/18/V00018267

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2018-030767

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00018267

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

7 253 346,28

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

11. 09. 2018 13:48

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

16. 10. 2018 15:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Karel

Surname

Rejent

EMAIL

rejent@ictplus.cz

Phone 1

+420 608525693

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je dodání nových informačních systémů a dodání nového hardware a software k modernizaci technologického centra zadavatele a převedení vlastnického práva k předmětu veřejné zakázky na zadavatele. Budou dodány tyto nové informační systémy: 1. Formulářové aplikace (FA) - systém inteligentních formulářových aplikací umožňujících elektronizaci procesů uvnitř i vně (Portál občana) úřadu; 2. Helpdesk a Software Asset Management (HSAM) - zahrnuje: 2a) Helpdesk - systém pro správu, evidenci a kontrolu uživatelských požadavků pro oblast IT, 2b) Software Asset Management - systém pro správu a evidenci instalovaného SW a evidenci a správu licencí, 2c) Monitoring PC uživatelů - systém pro kontrolu a monitoring činnosti na PC, 2d) podpůrný SW pro IS HSAM - Kancelářský balík (klient pro práci se systémy Helpdesk a Software Asset Management), Globální komunikační nástroj (SW server pro centrální zpracovávání vzájemné komunikace mezi uživateli a IT oddělením v rámci systému Helpdesk). 3. Docházkový a přístupový systém (DaPS) – zahrnuje: 3a) systém evidující veškerý pohyb osob ve sledovaných objektech provázaný se zadavatelem v současné době používaným SW pro mzdy a personalistiku, 3b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (docházkové terminály, UPS, lokální komunikační server). 4. Elektronická úřední deska (EUD) - zahrnuje: 4a) systém zajišťující dostupnost dokumentů uveřejňovaných na úřední desce 24 hodin denně propojený se stávající elektronickou spisovou službou; 4b) potřebný a doplňující HW, nutný k jeho správnému chodu (fyzická elektronická úřední deska – panel). Pro zajištění bezproblémového fungování nově pořizovaných informačních systémů bude pořízen následující HW a podpůrný SW k modernizaci technologického centra: 1. Server pro virtualizaci 2 ks; 2. Virtualizované diskové pole s tieringem 1 ks; 3. FC Switch vč. zónovacího SW 1 ks; 4. Zálohovací storage s deduplikací 1 ks; 5. Bezpečnostní firewall se zajištěnou dostupností bezpečnostních aktualizací min. 5 let 1 ks; 6. Záložní zdroj UPS 1 ks; 7. Podpůrný SW - serverový operační systém vč. 130x CAL licence, komunikační serverový SW pro chod IS Helpdesk vč. 130x CAL licence, replikační a zálohovací SW. Součásti předmětu veřejné zakázky a nabídkové ceny jsou dále zejména, nikoli však výlučně: • doprava předmětu veřejné zakázky do místa plnění, jeho vybalení a kontrola, • instalace HW v místě plnění a uvedení do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby HW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • instalace SW v místě plnění a implementace do plného provozu, jež zahrnuje jeho odzkoušení a ověření správné funkce, případně jeho nastavení a provedení dalších úkonů nutných pro to, aby SW mohl plnit sjednaný či obvyklý účel, • dodání potřebného příslušenství HW, • migrace dat ze starého poštovního prostředí, • dodání technické dokumentace, zejména návodů k obsluze a údržbě, návodů k obsluze SW, katalogu náhradních dílů, v českém nebo anglickém jazyce, v rozsahu a provedení, které umožní bezproblémovou obsluhu HW a SW a uvedení do provozu, trvalý provoz a jeho údržbu, • zaškolení 2 zaměstnanců zadavatele v obsluze a údržbě dodaného HW a SW v rozsahu 24 hodin v místě plnění, • poskytnutí služeb technické podpory k programovému vybavení (SLA) v rozsahu přílohy č. 7 této zadávací dokumentace "Závazný text SLA smlouvy". Podrobněji je předmět veřejné zakázky specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace ("Technická specifikace - Informační systémy, HW a SW infrastruktura"), v příloze č. 6 zadávací dokumentace ("Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb") a v příloze č. 7 zadávací dokumentace ("Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA)").

Code from the NIPEZ code list

48820000-2

Name from the NIPEZ code list

Servery

Code from the CPV code list

48820000-2

Name from the CPV code list

Servery

Text field for describing the place of performance

Jaroměř, nám. Československé armády 16

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKancelářský automatizační balík programů48920000-3Kancelářský automatizační balík programů

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail27. 09. 2019 12:15Došlo k uveřejnění dokumentu Informace o výši skutečně uhrazené ceny za plnění veřejné zakázky.
Detail22. 02. 2019 11:11Uveřejnění písemné zprávy
Detail27. 09. 2018 10:10Došlo k uveřejnění dokumentu Technická specifikace - informační systémy, HW a SW infrastruktura-k editaci.
Detail27. 09. 2018 10:08Došlo k uveřejnění dokumentu Technická specifikace - informační systémy, HW a SW infrastruktura.
Detail27. 09. 2018 10:06Došlo k uveřejnění dokumentu Změna zadávací dokumentace č. 1.
Detail17. 09. 2018 15:31Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_9_Stávající prostředí_ TC Jaroměř.pdf.
Detail17. 09. 2018 15:30Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_8_Seznam poddavatelů.pdf.
Detail17. 09. 2018 15:26Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_7_Závazný text smlouvy o technické podpoře programového vybavení (SLA).pdf.
Detail17. 09. 2018 15:24Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_6_Závazný text Smlouvy o dodávce software a hardware a poskytnutí souvisejících služeb.pdf.
Detail17. 09. 2018 15:22Došlo k uveřejnění dokumentu Příloha_5_Krycí list nabídky.pdf.

Publication Records in the VVZ


06. 09. 2018 13:3910. 09. 2018 00:00F2018-030767Oznámení o zahájení zadávacího řízení