Stavební úpravy bytového domu - Ouvalova 392/9
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Stavební úpravy bytového domu - Ouvalova 392/9
Contracting authority
Město SlanýNEN system number
N006/21/V00002966
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00002966
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public works contract
Date of cancellation
15. 07. 2021 15:25
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
01. 03. 2021 17:48
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
01. 04. 2021 08:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Marek
Surname
Nedvěd
nedved@meuslany.cz
Phone 1
+420 312511289
Phone 2
+420 724517384
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy č.p. 392 v ul. Ouvalova 9 v k.ú. Slany. V rámci stavby bude provedena kompletní rekonstrukce bytového domu. Bude provedena výměna krovu vč. pokládky nové střešní krytiny. Dále budou odstraněny konstrukce podlah a podhledů. Budou zbourány přístavky v zadní části domu. Dojde k celkové sanaci a opravě stávajícího zdiva. Stávající kamenná schodiště budou ponechána a opravena. Budou provedeny opravy a sanace stěn. Budou provedeny stavební úpravy nových otvorů vč. překladů. Bude provedeno vyklizení dvora, demolice stávajících přístavků a betonových schodišť. Budou provedeny nové komunikace a zpevněné plochy. Bude provedena kompletní rekonstrukce silnoproudé a slaboproudé instalace. Stávající systém vytápění bude kompletně odstraněn a nahrazen novým systémem vytápění. V rámci rekonstrukce budou provedeny také kompletní zdravotně technické instalace. Podrobnější informace jsou uvedeny v dalších částech zadávacích podmínek, resp. v přílohách zadávací dokumentace. Projektová dokumentace, Soupis stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr a Závazný vzor smlouvy. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je dále: a) geodetické vytyčení před zahájením realizace stavebních prací; bude-li potřeba b) provedení stavebních a montážních prací, které spočívají ve stavebních úpravách objektu včetně všech s tím souvisejících prací v souladu se zadávacími podmínkami této veřejné zakázky; c) provedení nezbytných dodávek a služeb souvisejících s předmětem plnění této veřejné zakázky, tj. zejména výroba, dodávka, skladování, správa, zabudování a montáž veškerých dílů a materiálů a zařízení týkajících se předmětu veřejné zakázky; d) průběžný odvoz stavebního odpadu vzniklého při realizaci zakázky, zajištění jeho dočasného nebo trvalého uložení, resp. převzetí těchto odpadů do vlastnictví osobě oprávněné k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, není-li touto osobou přímo účastník zadávacího řízení; e) provedení závěrečného úklidu a uvedení ploch do původního stavu; f) zajištění bezpečnosti všech osob, chodců a vozidel na staveništi a v okolí staveniště, dodržování bezpečnostních předpisů, zohlednění bezpečnostních a provozních hygienických požadavků; g) zřízení, rozvody, spotřeba a provoz přípojek médií a energií během provádění předmětu veřejné zakázky; h) zřízení, odstranění a ostraha staveniště, včetně zajištění přístupu k jednotlivým úsekům stavby za účelem provádění a uvedení do původního stavu po dokončení stavby, včetně úhrady za případné dočasné zábory ploch, dočasné a trvalé skládky; i) zhotovení geometrických plánů pro vklady věcných břemen, vyřízení patřičných výkopových povolení, dopravně inženýrských opatření a rozhodnutí, vyřízení vyjádření všech dotčených orgánů/správců sítí; j) zhotovení projektové dokumentace skutečného provedení díla, a to ve 3 písemných vyhotoveních v listinné podobě a v digitální formě na datovém nosiči; k) zajištění certifikátů jednotlivých výrobků a materiálů použitých ve stavebních konstrukcích a systémech včetně návodů k užívání; l) geodetické zaměření skutečného provedení díla, přičemž geodetické zaměření skutečného provedení díla bude provedeno a ověřeno oprávněným zeměměřickým inženýrem podle zákona č. 200/1994 Sb., a to ve 3 písemných vyhotoveních a v digitální formě; bude-li potřeba m) provedení všech předepsaných zkoušek, revizí, vystavení nutných protokolů, atestů, případně jiných právních nebo technických dokladů, jimiž bude prokázáno dosažení předepsané kvality a předepsaných technických parametrů díla (předmětu veřejné zakázky). Součástí předmětu plnění veřejné zakázky jsou rovněž následující činnosti: a) dodavatel bude průběžně pořizovat fotodokumentaci postupu provádění stavby, kterou předá zadavateli na CD/DVD při předání díla - (stav před, průběh, dokončení), v digitálním formátu (JPG, min. rozlišení delší strany 5000px), ze které bude patrný postup výstavby a provádění všech důležitých rozhodujících prací (fotografie chronologicky řazené – číslovaných - vč. vhodného názvu); b) zajištění nezbytných opatření pro neporušení veškerých inženýrských sítí, c) zajištění všech nezbytných průzkumů nutných pro řádné provedení a dokončení díla, d) zajištění bezpečnosti práce a ochrany životního prostředí, e) projednání a zajištění zvláštního užívání komunikací a veřejných ploch včetně úhrady poplatků a nájemného, f) koordinační činnost na stavbě, g) provádění denního úklidu pracoviště, průběžné odstraňování znečištění komunikací a škod na nich, h) provedení veškerých předepsaných zkoušek včetně vystavení dokladů o jejich provedení, doložení atestů, certifikátů, prohlášení o shodě apod. a jejich předání zadavateli ve 3 vyhotoveních; i) doklady o provedení předepsaných zkoušek, atesty, certifikáty, prohlášení o shodě bude dodavatel zajišťovat v průběhu realizace díla, nejpozději však k termínu předání a převzetí díla; doklady bude dodavatel archivovat, zajistí jejich kompletaci a předá je zadavateli při předání a převzetí díla; dodavatel dle potřeby doplní doklady pro kolaudační řízení; po dokončení díla, před jeho předáním a převzetím, provede dodavatel komplexní vyzkoušení díla podle projektové dokumentace; podmínky provedení komplexního vyzkoušení zpracuje dodavatel písemně před zahájením komplexního vyzkoušení a předá je TDS, který bude provádět kontrolu provedení komplexního vyzkoušení; po dokončení komplexního vyzkoušení, nejpozději ke dni předání a převzetí díla, zpracuje dodavatel protokol o komplexním vyzkoušení díla, který musí potvrdit TDS; k) vypracování návodů pro bezvadné provozování díla, resp. jeho dílčích částí, návodů k obsluze, návodů na provoz a údržbu díla, resp. jeho dílčích částí a dokumentace údržby, vše v českém jazyce ve 3 vyhotoveních, z toho 1 v datové formě (na CD/DVD); l) vybavení stavby podle požárně bezpečnostního řešení; m) součástí úklidu je i úklid okolních ploch a komunikací, uvedení okolí stavby do stavu podle projektu (pokud je okolí stavby projektem řešeno) nebo do stavu před zahájením realizace (u ploch a komunikací, které nejsou projektem řešeny); celkový úklid před předáním díla zahrnuje kompletní a úplné vyčistění stavby, staveniště a okolí staveniště před předáním a převzetím a to v takovém rozsahu, který umožní okamžité užívání bez provádění jakéhokoliv dalšího úklidu ze strany zadavatele; součástí úklidu je i úklid okolních ploch a komunikací uvedení okolí stavby do stavu podle projektu (pokud je okolí stavby projektem řešeno) nebo do stavu před zahájením realizace (u ploch a komunikací, které nejsou projektem řešeny); n) provedení zaškolení obsluh u všech částí díla, které budou obsluhovány pracovníky zadavatele (budoucím uživatelem); o) zadavatel na vyžádání dodavatele stanoví písemně jmenovitý seznam osob, které mají být zaškoleny pro jednotlivé části díla; dodavatel před předáním a převzetím provede zaškolení těchto osob a to tak, že je podrobně seznámí s podmínkami provozu a údržby jednotlivých částí díla a upozorní je na příslušnou část návodu na provoz a údržbu díla; o zaškolení jednotlivých osob zadavatele doloží dodavatel při předání a převzetí díla protokoly o zaškolení osob; p) spolupráce s koordinátorem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi zadavatele, dodržování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi, koordinátor nenahrazuje v žádném případě práci odpovědného pracovníka dodavatele stavby. q) V souvislosti s odpovědným zadáváním veřejných zakázek, je účastník povinen v poslední třetině realizace zakázky zrealizovat nejméně tři školní či obdobné exkurze pro studenty stavebních oborů s odborným výkladem prováděných prací. r) v souvislosti s odpovědným zadáváním veřejných zakázek, je účastník povinen uzavřít pracovněprávní vztah s osobou vedenou v evidenci uchazečů o práci na úřadě práce minimálně po dobu provádění stavebních prací, a to v minimálním rozsahu polovičního pracovního úvazku
Code from the NIPEZ code list
45000000-7
Name from the NIPEZ code list
Stavební práce
Main place of performance
Středočeský kraj
Code from the CPV code list
45000000-7
Name from the CPV code list
Stavební práce
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Rekonstrukce budov | 45000000-7 | Stavební práce |
Place of Performance
CZ020 | Středočeský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 08. 2021 11:53 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
02. 08. 2021 14:46 | Došlo k uveřejnění dokumentu Písemná zpráva zadavatele .pdf. | |||
15. 07. 2021 15:29 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
14. 05. 2021 15:07 | Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení rozhodnutí o výběru dodavatele.pdf. | |||
18. 03. 2021 15:12 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
18. 03. 2021 15:08 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 03. 2021 12:26 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
12. 03. 2021 12:22 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
09. 03. 2021 14:47 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 03. 2021 14:20 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace |