Subject-Matter Item Details

Subject-Matter Item


ITEM NAME

Služby informačních technologií

ITEM DESCRIPTION

Předmětem této VZMR a z ní vzešlé Smlouvy je závazek Poskytovatele poskytnout Objednateli následující služby: a) provozní a aplikační podporu (dále jen „Podpora“) aplikační platformy Domino / Notes (dále jen „Platforma“). Bližší specifikace Platformy tvoří přílohu č. 1 Smlouvy. b) provádění úprav a změn aplikací na vyžádání, včetně postupné modernizace a omezeného rozvoje aplikací Platformy (dále jen „Úpravy aplikací“). Podporou se rozumí služba, která Objednateli zajišťuje: - obnovení dostupnosti aplikací Platformy, na základě nahlášení závady Objednatelem prostřednictvím ServiceDesku Objednatele, - poskytování administračních a servisních zásahů do aplikací na Platformě, na základě nahlášeného požadavku prostřednictvím ServiceDesku Objednatele, - konzultace v sídle Objednatele, případně telefonicky, za účelem odborné pomoci a rady při řešení konkrétního problému Platformy, to vše v pracovních dnech od 08:00 do 16:00 hod. s reakční dobou 4 hodiny od nahlášení závady a požadavku Objednatele prostřednictvím ServiceDesku. Úpravami aplikací se rozumí služba provádění úprav a změn aplikací na vyžádání, která Objednateli poskytuje: - modifikaci verze Platformy upgradem, updatem, hotfixem nebo servicepackem, - modifikaci aplikací provozovaných na Platformě, - modernizaci aplikací Platformy na základě zjištění při poskytování podpory, - vytvoření a provozování nové aplikace na Platformě, - konzultace o výše uvedeném se zaměstnanci Objednatele, tj uživateli jednotlivých aplikací a to pouze za účasti Oprávněné osoby Objednatele uvedené ve Smlouvě. Předmětem této smlouvy není poskytování licencí a standardní podpory SW produktů Domino Notes. Rozsah provádění úprav a změn aplikací na vyžádání je 125 MD po dobu trvání smlouvy. Předmět plnění bude poskytován zejména vzdáleně - elektronickou formou (e-mail), telefonicky, servicedesk, případné vzdáleným přístupem při dodržení technických podmínek Objednatele. V případě nezbytnosti bude poskytován předmět plnění i v Místě plnění. Podrobně viz obsah návrhu Smlouvy, který je nedílnou součástí zadávacích podmínek této veřejné zakázky malého rozsahu.

NIPEZ code

72222300-0

NIPEZ name

Služby informačních technologií

Must be filled in by the selected economic operator

No

CPV code

72222300-0

CPV name

Služby informačních technologií

Unit

viz obsah návrhu Smlouvy

Item Parameters


No records to be displayed in this list.

Attachments to the Item


No records to be displayed in this list.