Roční servisní podpora HW diskového pole HITACHI

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Roční servisní podpora HW diskového pole HITACHI

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/18/V00023517

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00023517

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

19. 10. 2018 12:26

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

31. 10. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Vít

Surname

Tůma

Function/job position

vrchní ministerský rada

EMAIL

vit.tuma@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042768

Phone 2

+420 724090308

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Code from the NIPEZ code list

50312600-1

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Code from the CPV code list

50312600-1

Name from the CPV code list

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Text field for describing the place of performance

sídlo Objednatele na adrese: Letenská 525/15, 11800 Praha 1

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailZajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi50312600-1Opravy a údržba zařízení pro informační technologieServisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail10. 03. 2022 11:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 03. 2022 11:09Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail21. 11. 2018 11:11Uveřejnění účastníků
Detail21. 11. 2018 11:11Uveřejnění výsledku
Detail19. 10. 2018 13:32Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail19. 10. 2018 12:26Uveřejnění zadávacích podmínek