Zbývající fáze EET – Prostor pro informační kampaň v rozhlase
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zbývající fáze EET – Prostor pro informační kampaň v rozhlase
Contracting authority
Ministerstvo financíNEN system number
N006/19/V00035500
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2019-045299
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00035500
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
Date of cancellation
11. 03. 2020 00:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
23. 12. 2019 07:32
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
20. 01. 2020 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Veronika
Surname
Ramaislová
verejne.zakazky@mfcr.cz
Phone 1
+420 257042502
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem Veřejné zakázky je odvysílání informačních audiospotů předložených zadavatelem (dále jen „spoty“) za účelem informování podnikatelské veřejnosti o blížícím se startu zbývající fáze elektronické evidence tržeb a povinnostech s tím souvisejících. Celkový odběr činí minimálně 2500 odvysílání reklamních spotů v rozhlasovém vysílání v předpokládaném termínu od 17. února 2020 do 30. dubna 2020. Podrobnosti dodavatel uvede v podrobném návrhu vysílacího plánu, v němž bude zahrnuto odvysílání minimálně 2000 rozhlasových spotů v délce 30 vteřin a odvysílání minimálně 500 rozhlasových spotů v délce 60 vteřin a dále musí z podrobného návrhu vysílacího plánu vyplývat splnění těchto požadavků: a) Odvysílání alespoň části rozhlasových spotů je požadováno v průběhu pracovních dnů, část rozhlasových spotů lze vysílat i o víkendech, státních svátcích a ostatních svátcích. b) Zadavatel požaduje odvysílání spotů na mixu minimálně čtyř a maximálně šesti rozhlasových stanic v rámci vysílacího plánu, který splňuje následující podmínky: - celková poslechovost rozhlasových stanic v mixu dosahuje alespoň 2 000 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019), - každá rozhlasová stanice v mixu dosahuje poslechovosti alespoň 100 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019), - každá rozhlasová stanice v mixu disponuje celoplošným pokrytím na území ČR, tj. pokrytí ve všech krajích vč. hl. m. Prahy (podmínku splňuje i rozhlasová stanice s regionálními odpoji na území celé ČR), - nejméně 25% celkového vysílacího času bude alokováno na nejposlouchanější stanici z mixu, každá stanice mixu bude zastoupena nejméně 15% podílem na celkovém vysílacím času a zároveň dvě nejméně poslouchané stanice nebudou mít větší alokaci na celkovém vysílacím času než 40%. - zadavatel vyžaduje, aby i samotné zastoupení 60 vteřinových spotů odpovídalo rozložení celkového vysílacího času mezi mix stanic, a to v maximálním možném souladu s požadavky v předcházejícím bodě (25-15-40) - časovým pásmem komunikace je denní čas od 6:00 do 20:00. Zadavatel si po podpisu smlouvy na Veřejnou zakázku vyhrazuje změnu závazku ze smlouvy - provedení změny harmonogramu dle podrobného návrhu vysílacího plánu v rozsahu nezbytném pro to, aby harmonogram začínal až po nabytí účinnosti smlouvy na Veřejnou zakázku. Pro změny harmonogramu vysílacího plánu platí, že: a) změněný vysílací plán bude i nadále odpovídat požadavkům dle odst. 3.2 ZD, b) nedojde k přesunu vysílání z více poslouchaných stanic na méně poslouchané stanice a c) nedojde ke snížení počtu spotů, které je dodavatel povinen odvysílat.
Code from the NIPEZ code list
79340000-9
Name from the NIPEZ code list
Reklamní a marketingové služby
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
79340000-9
Name from the CPV code list
Reklamní a marketingové služby
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Marketingové služby | 79342000-3 | Marketingové služby | ||
Reklamní a marketingové služby | 79340000-9 | Reklamní a marketingové služby | ||
Reklamní služby | 79341000-6 | Reklamní služby |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 04. 2020 10:23 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
10. 01. 2020 10:41 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
23. 12. 2019 07:35 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
23. 12. 2019 07:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
18. 12. 2019 00:00 | 23. 12. 2019 00:00 | F2019-045299 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |