Poskytování podpory redakčního systému Open Text Web Site Management 2022
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Poskytování podpory redakčního systému Open Text Web Site Management 2022
Contracting authority
Ministerstvo financíNEN system number
N006/21/V00031834
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2021-047546
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P21V00031834
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 12. 2021 10:03
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
24. 01. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Veronika
Surname
Ramaislová
verejne.zakazky@mfcr.cz
Phone 1
+420 257042502
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele zajistit poskytování podpory redakčního systému – Open Text Web Site Management, který slouží ke zpracování a zveřejnění dat na internetových a intranetových stránkách Ministerstva financí (dále jen „Předmět plnění“). Předmět plnění zahrnuje tyto činnosti: a) Poskytování služby Back-end, v jejímž rámci se požaduje podpora: CMS (Content Management System), modulu pro tvorbu obsahu (Intranet a Internet), aplikace „Úložiště souborů a databáze štítků“ pro web. b) Poskytování služby Front-end, v jejímž rámci se požaduje podpora projektů: - Portál MF (www.mfcr.cz); - Portál Státní pokladny (www.statnipokladna.cz); - Dluhopis Republiky (www.sporicidluhopisycr.cz); - Zavedení eura (www.zavedenieura.cz); - Finanční mechanismy EHP/Norsko (www.eeagrants.cz); - Portál Finanční gramotnost aneb Proč se finančně vzdělávat? (https://financnigramotnost.mfcr.cz/); - Program švýcarsko-české spolupráce (http://www.swiss-contribution.cz/); - Moje daně (https://mojedane21.cz) - Intranet MF (http://intranet.urad.mfcr.cz/). c) Odstraňování závad Redakčního systému, a to na základě ohlášení závad ze strany Zadavatele, učiněných prostřednictvím systému HelpDesk; d) Úpravy Redakčního systému, činnosti týkající se programátorských úprav, poskytování konzultací, servisní a jiné podpory, řešení provozních incidentů při provozu projektů podle odst. 3.2 písm. b) ZD; e) Provoz systému HelpDesk, který bude sloužit k zadání požadavků Zadavatele na poskytnutí Předmětu plnění dle odst. 3.2 písm. a) až d) ZD; Předmětem plnění je dále závazek dodavatele zajistit Zadavateli řešení CookieBot, či jiné řešení zajišťující soulad webových stránek s platnými právními předpisy, vč. principu ukládání cookies souborů na základě principu OPT-IN, tj. vyjádření souhlasu (aktivního projevu vůle) s umístěním cookies souborů do zařízení uživatele a s jejich zpracováním (schválení všech/výběr některých/zamítnutí všech) před použitím internetových stránek. Předmětem plnění je dále závazek dodavatele zajistit Zadavateli oprávnění k používání všech vydaných a v rámci doby podpory i budoucích verzí programu Open Text Web Site Management zahrnujících následující licence: - 2 ks Open Text Web Site Management Server - 1 ks Open Text Web Site Delivery server - 1 ks Open Text cluster licence - 1 ks Open Text Web Reporting Tool - 1 ks Open Text Newsletter module - 1 ks Open Text Open API - 1 ks Open Text Web Service Connector - 55 ks Open Text Editor licence - 6 ks Open Text Administrator licence. Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, zejména v článku 1. Předmět smlouvy a Příloze č. 1 Návrhu smlouvy – Specifikace činností. Předmět plnění bude poskytován za Paušální cenu s výjimkou Úprav Redakčního systému a dalších činností dle čl. 1 odst. 1.2 písm. d) Návrhu smlouvy (dále jen „Úpravy“). Úpravy jsou zahrnuty do Paušální ceny v rozsahu 15 volných člověkohodin měsíčně (s možností převodů do dalších kalendářních měsíců). Úpravy nad tento rámec budou hrazeny na základě hodinové sazby, ovšem rozsah nepřekročí 58 člověkohodin nebo 100 000 Kč bez DPH za každý rok trvání smlouvy, přičemž rozhodné je naplnění té ze dvou podmínek, která nastane v předmětném roce trvání smlouvy dříve.
Code from the NIPEZ code list
72000000-5
Name from the NIPEZ code list
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
72000000-5
Name from the CPV code list
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Help desk a podpůrné služby | 72253000-3 | Help desk a podpůrné služby | ||
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | 72000000-5 | Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | ||
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Služby související s programovým vybavením | 72260000-5 | Služby programového vybavení | ||
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora | ||
Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací | 72421000-7 | Vývojové služby internetových nebo intranetových klientských aplikací | ||
Vývoj programového vybavení na zakázku | 72230000-6 | Vývoj programového vybavení na zakázku | ||
Vývoj programového vybavení pro editaci webových stránek | 72212224-5 | Vývoj programového vybavení pro editaci webových stránek |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 04. 2024 17:23 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 02. 2023 12:25 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
22. 02. 2023 12:24 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
04. 03. 2022 08:17 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
22. 02. 2022 07:58 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 02. 2022 07:58 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 12. 2021 16:08 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 12. 2021 15:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 12. 2021 10:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
20. 12. 2021 10:03 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
17. 12. 2021 14:57 | 20. 12. 2021 02:14 | F2021-047546 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |