Zajištění servisu bezpečnostních technologií MF

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění servisu bezpečnostních technologií MF

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/22/V00033935

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00033935

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

15. 12. 2022 15:50

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

06. 01. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Lubomír

Surname

Sloboda

EMAIL

Lubomir.Sloboda@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042768

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem této VZ malého rozsahu je závazek Poskytovatele zajistit pro Objednatele správu, servis a technickou podporu pro stávající bezpečnostní soustavu Objednatele dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 návrhu Smlouvy, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Zajištění Předmětu plnění spočívá zejména v poskytnutí následující činností Poskytovatelem: • Servis komunikační a systémové infrastruktury (dále jen „KSI“) Objednatele s definovanou dobou oprav a kategorií závažnosti dle čl. V odst. 6). návrhu Smlouvy • Dohled KSI Objednatele s dobou zásahu v režimu 7x24 • Preventivní technické ošetření (profylaxe) servisovaných zařízení KSI Objednatele v režimu Pracovní doby. Objednatel sdělí termíny pro preventivní technické ošetření Poskytovateli minimálně 24 hodin předem. • Správa elektronické provozní dokumentace servisovaných zařízeni KSI Objednatele průběžně po dobu trvání Smlouvy. • Odborné konzultace a poradenská činnost při údržbě a rozvoji KSI Objednatele v režimu Pracovní doby s garantovanou reakční dobou na požadavek Oprávněné osoby Objednatele následující pracovní den. • Účast na pravidelných Operativních schůzkách dedikovaného týmu se zástupci Objednatele 1 x měsíčně a to minimálně v zastoupení projektový manažer a architekt kybernetické bezpečnosti Poskytovatele. • Nad rámec výše uvedeného je Poskytovatel povinen na Operativních schůzkách s Objednatelem proaktivně poskytovat návrhy na zlepšení bezpečnosti a optimalizace předmětné infrastruktury, zejména návrhy: - na obměnu nepodporovaných prvků, - na využití virtualizace, - na zvýšení bezpečnosti, - na rozšíření funkcionality.

Code from the NIPEZ code list

50312600-1

Name from the NIPEZ code list

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

50312600-1

Name from the CPV code list

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

SUBJECT-MATTER NAME

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie - Obsluha, podpora a servis hardware KSI

Text field for describing the place of performance

Místem plnění je sídlo Objednatele na adrese Letenská 15, 118 10 Praha 1 a další pracoviště Objednatele v Praze.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailOpravy a údržba zařízení pro informační technologie - Obsluha, podpora a servis hardware KSI50312600-1Opravy a údržba zařízení pro informační technologieObsluha, podpora a servis hardware KSI dle specifikace uvedené v Příloze č.1 návrhu Smlouvy.
DetailÚdržba programového vybavení pro informační technologie - Servis a obsluha software KSI72267100-0Údržba programového vybavení pro informační technologieServis a obsluha software KSI, který spočívá v zajišťování, obhospodařování a analýze provozu a monitoringu, dle specifikace uvedené v Příloze č.1 návrhu Smlouvy: Rozsah činností.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 05. 2024 14:31Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail14. 05. 2024 11:26Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 01. 2024 11:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail16. 01. 2023 12:08Uveřejnění účastníků
Detail16. 01. 2023 12:08Uveřejnění výsledku
Detail15. 12. 2022 15:50Uveřejnění zadávacích podmínek