Zajištění servisu bezpečnostních technologií MF
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění servisu bezpečnostních technologií MF
Contracting authority
Ministerstvo financíNEN system number
N006/22/V00033935
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00033935
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zakázka malého rozsahu
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 12. 2022 15:50
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
06. 01. 2023 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Lubomír
Surname
Sloboda
Lubomir.Sloboda@mfcr.cz
Phone 1
+420 257042768
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem této VZ malého rozsahu je závazek Poskytovatele zajistit pro Objednatele správu, servis a technickou podporu pro stávající bezpečnostní soustavu Objednatele dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 návrhu Smlouvy, která je nedílnou součástí této zadávací dokumentace. Zajištění Předmětu plnění spočívá zejména v poskytnutí následující činností Poskytovatelem: • Servis komunikační a systémové infrastruktury (dále jen „KSI“) Objednatele s definovanou dobou oprav a kategorií závažnosti dle čl. V odst. 6). návrhu Smlouvy • Dohled KSI Objednatele s dobou zásahu v režimu 7x24 • Preventivní technické ošetření (profylaxe) servisovaných zařízení KSI Objednatele v režimu Pracovní doby. Objednatel sdělí termíny pro preventivní technické ošetření Poskytovateli minimálně 24 hodin předem. • Správa elektronické provozní dokumentace servisovaných zařízeni KSI Objednatele průběžně po dobu trvání Smlouvy. • Odborné konzultace a poradenská činnost při údržbě a rozvoji KSI Objednatele v režimu Pracovní doby s garantovanou reakční dobou na požadavek Oprávněné osoby Objednatele následující pracovní den. • Účast na pravidelných Operativních schůzkách dedikovaného týmu se zástupci Objednatele 1 x měsíčně a to minimálně v zastoupení projektový manažer a architekt kybernetické bezpečnosti Poskytovatele. • Nad rámec výše uvedeného je Poskytovatel povinen na Operativních schůzkách s Objednatelem proaktivně poskytovat návrhy na zlepšení bezpečnosti a optimalizace předmětné infrastruktury, zejména návrhy: - na obměnu nepodporovaných prvků, - na využití virtualizace, - na zvýšení bezpečnosti, - na rozšíření funkcionality.
Code from the NIPEZ code list
50312600-1
Name from the NIPEZ code list
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
50312600-1
Name from the CPV code list
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie
SUBJECT-MATTER NAME
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie - Obsluha, podpora a servis hardware KSI
Text field for describing the place of performance
Místem plnění je sídlo Objednatele na adrese Letenská 15, 118 10 Praha 1 a další pracoviště Objednatele v Praze.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Opravy a údržba zařízení pro informační technologie - Obsluha, podpora a servis hardware KSI | 50312600-1 | Opravy a údržba zařízení pro informační technologie | Obsluha, podpora a servis hardware KSI dle specifikace uvedené v Příloze č.1 návrhu Smlouvy. | |
Údržba programového vybavení pro informační technologie - Servis a obsluha software KSI | 72267100-0 | Údržba programového vybavení pro informační technologie | Servis a obsluha software KSI, který spočívá v zajišťování, obhospodařování a analýze provozu a monitoringu, dle specifikace uvedené v Příloze č.1 návrhu Smlouvy: Rozsah činností. |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 05. 2024 14:31 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
14. 05. 2024 11:26 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 01. 2024 11:03 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
16. 01. 2023 12:08 | Uveřejnění účastníků | |||
16. 01. 2023 12:08 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 12. 2022 15:50 | Uveřejnění zadávacích podmínek |