Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Contracting authority

Ministerstvo financí

NEN system number

N006/22/V00027851

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2022-042939

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00027851

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

24. 10. 2022 09:30

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

22. 11. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Veronika

Surname

Ramaislová

EMAIL

verejne.zakazky@mfcr.cz

Phone 1

+420 257042502

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli služby spočívající v poskytnutí standardní podpory SW EMC NetWorker a dalších servisních služeb souvisejících s programovým vybavením EMC NetWorker. Předmětem je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli následující služby: a) standardní podporu pro software EMC NetWorker (dále jen „Produkt“) pro tzv. kapacitní licenci v rozsahu 30 TB (dále jen „Standardní podpora“), b) poskytování aditivních servisních služeb Produktu (dále jen „Aditivní služby“). Standardní podporou se rozumí služba údržby Produktu a podpory, která Zadavatel zajišťuje: • možnost bezplatného on-line přístupu k posledním aktuálním verzím Produktu a oprávnění k jejich používání; • přístup k opravným verzím Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; • právo užívat podporované verze Produktů na libovolném podporovaném operačním systému; • asistenci v případě dotazů týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); • asistenci v případě dotazů týkajících se speciální funkcionality Produktů, případně na řešení základních Závad (otázky typu "jak na to"); • řešení Závad Produktu, které souvisí s instalací Produktů, počáteční konfigurací Produktů a provozem Produktů; • asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Zadavatele v pracovní dny v rámci Pracovní doby od 7:00 hod. do 17:00 hod.). Standardní podpora nezahrnuje asistenci pro: • návrh a vývoj aplikací; • užívání Produktů v jiném než libovolném podporovaném operačním systému; • selhání způsobená produkty, za které Poskytovatel nenese odpovědnost. Aditivními službami se rozumí: a) Rozšířená podpora: • rozšířená podpora ze strany dodavatele v pracovních dnech od 08:00 hod. do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení, • profylaxe a kontrola funkčnosti programového vybavení (1x ročně, tj. 4 x za dobu trvání Smlouvy), b) Servisní podpora na vyžádání: • telefonická a emailová odborná pomoc při řešení provozních potíží programového vybavení včetně odborných konzultací • servisní zásahy na místě na vyžádání. Rozsah Servisní podpory na vyžádání: maximálně 96 MD (Zkratkou MD se rozumí člověkoden, přičemž za 1 člověkoden se považuje 8 hodin práce jednoho člověka.) Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku II. Předmět smlouvy.

Code from the NIPEZ code list

72261000-2

Name from the NIPEZ code list

Podpora programového vybavení

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

72261000-2

Name from the CPV code list

Podpora programového vybavení

SUBJECT-MATTER NAME

Podpora programového vybavení

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailAnalýza systémů a programovací služby72240000-9Analýza systémů a programovací služby
DetailHelp desk a podpůrné služby72253000-3Help desk a podpůrné služby
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií
DetailSlužby související s programovým vybavením72260000-5Služby programového vybavení
DetailÚdržba a opravy programového vybavení72267000-4Údržba a opravy programového vybavení
DetailZpracování dat72310000-1Zpracování dat

Place of Performance


CZČeská republika
CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 04. 2024 17:43Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 03. 2023 12:45Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail12. 01. 2023 14:14Uveřejnění písemné zprávy
Detail29. 12. 2022 09:35Uveřejnění účastníků
Detail29. 12. 2022 09:35Uveřejnění výsledku
Detail24. 10. 2022 09:30Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


21. 10. 2022 13:4324. 10. 2022 02:09F2022-042939Oznámení o zahájení zadávacího řízení