Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat
Contracting authority
Ministerstvo financíNEN system number
N006/22/V00027851
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2022-042939
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00027851
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
24. 10. 2022 09:30
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
22. 11. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Veronika
Surname
Ramaislová
verejne.zakazky@mfcr.cz
Phone 1
+420 257042502
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli služby spočívající v poskytnutí standardní podpory SW EMC NetWorker a dalších servisních služeb souvisejících s programovým vybavením EMC NetWorker. Předmětem je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli následující služby: a) standardní podporu pro software EMC NetWorker (dále jen „Produkt“) pro tzv. kapacitní licenci v rozsahu 30 TB (dále jen „Standardní podpora“), b) poskytování aditivních servisních služeb Produktu (dále jen „Aditivní služby“). Standardní podporou se rozumí služba údržby Produktu a podpory, která Zadavatel zajišťuje: • možnost bezplatného on-line přístupu k posledním aktuálním verzím Produktu a oprávnění k jejich používání; • přístup k opravným verzím Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; • právo užívat podporované verze Produktů na libovolném podporovaném operačním systému; • asistenci v případě dotazů týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); • asistenci v případě dotazů týkajících se speciální funkcionality Produktů, případně na řešení základních Závad (otázky typu "jak na to"); • řešení Závad Produktu, které souvisí s instalací Produktů, počáteční konfigurací Produktů a provozem Produktů; • asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Zadavatele v pracovní dny v rámci Pracovní doby od 7:00 hod. do 17:00 hod.). Standardní podpora nezahrnuje asistenci pro: • návrh a vývoj aplikací; • užívání Produktů v jiném než libovolném podporovaném operačním systému; • selhání způsobená produkty, za které Poskytovatel nenese odpovědnost. Aditivními službami se rozumí: a) Rozšířená podpora: • rozšířená podpora ze strany dodavatele v pracovních dnech od 08:00 hod. do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení, • profylaxe a kontrola funkčnosti programového vybavení (1x ročně, tj. 4 x za dobu trvání Smlouvy), b) Servisní podpora na vyžádání: • telefonická a emailová odborná pomoc při řešení provozních potíží programového vybavení včetně odborných konzultací • servisní zásahy na místě na vyžádání. Rozsah Servisní podpory na vyžádání: maximálně 96 MD (Zkratkou MD se rozumí člověkoden, přičemž za 1 člověkoden se považuje 8 hodin práce jednoho člověka.) Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku II. Předmět smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
72261000-2
Name from the NIPEZ code list
Podpora programového vybavení
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
72261000-2
Name from the CPV code list
Podpora programového vybavení
SUBJECT-MATTER NAME
Podpora programového vybavení
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Analýza systémů a programovací služby | 72240000-9 | Analýza systémů a programovací služby | ||
Help desk a podpůrné služby | 72253000-3 | Help desk a podpůrné služby | ||
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií | ||
Služby související s programovým vybavením | 72260000-5 | Služby programového vybavení | ||
Údržba a opravy programového vybavení | 72267000-4 | Údržba a opravy programového vybavení | ||
Zpracování dat | 72310000-1 | Zpracování dat |
Place of Performance
CZ | Česká republika |
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 04. 2024 17:43 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
31. 03. 2023 12:45 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 01. 2023 14:14 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
29. 12. 2022 09:35 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 12. 2022 09:35 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 10. 2022 09:30 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
21. 10. 2022 13:43 | 24. 10. 2022 02:09 | F2022-042939 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |