Organizační zajištění
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Organizační zajištění
Contracting authority
Ministerstvo pro místní rozvojNEN system number
N006/18/V00003105
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2018-008804
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P18V00003105
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Řízení pro zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném režimu
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušený režim
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
2 700 000,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
11. 04. 2018 00:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 03. 2018 09:56
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11. 04. 2018 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Miluše
Surname
Malenková
miluse.malenkova@mmr.cz
Phone 1
+420 234154055
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky „Organizační zajištění“ je kompletní koordinace organizace zasedání Komise ve spolupráci se Zadavatelem, poskytovatelem prostor a ostatními dodavateli služeb souvisejících s konáním zasedání Komise. Dodavatel zajistí: • Produkční zajištění akce dle požadavků UNWTO. • Časový harmonogram průběhu příprav a realizace akce, zpracování průběžné a závěrečné zprávy o plnění realizace díla. • Registrace delegátů dle obdržených vyplněných wordovských formulářů UNWTO delegáty akce. • Uhrazení ubytování pro 7 VIP zástupců UNWTO a opce na 2 – 3 hotely pro ubytování cca 70 účastníků akce. Zadavatel upozorňuje, že zajistil možnost využití opce 70 pokojů v hotelu Lindner, Strahovská 128, 118 00 Praha. • Květinová výzdoba (ve foyer, v místnosti zasedání, na registračním pultu, během obědů, coffee-breaků a večeří). • Výzdoba a ubrusy na stoly na zasedání. • Zajištění hudebního a kulturního doprovodného (taneční, představení, aj.) programu během večerních akcí na welcome večeři a galavečeři – nabídka interpretů a různých hudebních žánrů a programů/vystoupení reprezentující Českou republiku (lokalita galavečera – Anežský klášter). • Zajištění moderátora welcome ceremony a galavečera akce. • Doprava související s jednotlivými částmi celkového průběhu akce. • Technické a tlumočnické vybavení. • Catering na welcome večeři a galavečeři. • Bezpečnost objektů v místech konání akce. • Pojištění - dodavatel předloží, že má ke dni uzavření smlouvy sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě.
Code from the NIPEZ code list
55120000-7
Name from the NIPEZ code list
Konferenční služby
Code from the CPV code list
55120000-7
Name from the CPV code list
Konferenční služby
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Konferenční služby | 55120000-7 | Konferenční služby |
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
07. 05. 2018 13:39 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
12. 04. 2018 09:28 | Uveřejnění o zrušení | |||
21. 03. 2018 09:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
21. 03. 2018 09:56 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
20. 03. 2018 00:00 | 21. 03. 2018 00:00 | F2018-008804 | Sociální a jiné zvláštní služby – veřejné zakázky |