Organizační zajištění

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Organizační zajištění

NEN system number

N006/18/V00003105

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2018-008804

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00003105

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Řízení pro zadání veřejné zakázky ve zjednodušeném režimu

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušený režim

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

2 700 000,00

Currency

koruna česká

Date of cancellation

11. 04. 2018 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

21. 03. 2018 09:56

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

11. 04. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Miluše

Surname

Malenková

EMAIL

miluse.malenkova@mmr.cz

Phone 1

+420 234154055

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky „Organizační zajištění“ je kompletní koordinace organizace zasedání Komise ve spolupráci se Zadavatelem, poskytovatelem prostor a ostatními dodavateli služeb souvisejících s konáním zasedání Komise. Dodavatel zajistí: • Produkční zajištění akce dle požadavků UNWTO. • Časový harmonogram průběhu příprav a realizace akce, zpracování průběžné a závěrečné zprávy o plnění realizace díla. • Registrace delegátů dle obdržených vyplněných wordovských formulářů UNWTO delegáty akce. • Uhrazení ubytování pro 7 VIP zástupců UNWTO a opce na 2 – 3 hotely pro ubytování cca 70 účastníků akce. Zadavatel upozorňuje, že zajistil možnost využití opce 70 pokojů v hotelu Lindner, Strahovská 128, 118 00 Praha. • Květinová výzdoba (ve foyer, v místnosti zasedání, na registračním pultu, během obědů, coffee-breaků a večeří). • Výzdoba a ubrusy na stoly na zasedání. • Zajištění hudebního a kulturního doprovodného (taneční, představení, aj.) programu během večerních akcí na welcome večeři a galavečeři – nabídka interpretů a různých hudebních žánrů a programů/vystoupení reprezentující Českou republiku (lokalita galavečera – Anežský klášter). • Zajištění moderátora welcome ceremony a galavečera akce. • Doprava související s jednotlivými částmi celkového průběhu akce. • Technické a tlumočnické vybavení. • Catering na welcome večeři a galavečeři. • Bezpečnost objektů v místech konání akce. • Pojištění - dodavatel předloží, že má ke dni uzavření smlouvy sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě.

Code from the NIPEZ code list

55120000-7

Name from the NIPEZ code list

Konferenční služby

Code from the CPV code list

55120000-7

Name from the CPV code list

Konferenční služby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKonferenční služby55120000-7Konferenční služby

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail07. 05. 2018 13:39Uveřejnění písemné zprávy
Detail12. 04. 2018 09:28Uveřejnění o zrušení
Detail21. 03. 2018 09:58Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail21. 03. 2018 09:56Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


20. 03. 2018 00:0021. 03. 2018 00:00F2018-008804Sociální a jiné zvláštní služby – veřejné zakázky