Nákup kancelářských potřeb

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Nákup kancelářských potřeb

NEN system number

N006/23/V00002823

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2023-005293

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00002823

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

6 500 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 02. 2023 06:59

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 03. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Hana

Surname

Ivašková

EMAIL

hana.ivaskova@mmr.cz

Phone 1

+420 224861204

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro centrálního zadavatele a pověřující zadavatele: a) veškerých kancelářských potřeb standardně využívaných při kancelářské práci, b) rejstříků, účetních knih, rychlovazačů, formulářů a ostatních tištěných papírových výrobků z papíru nebo lepenky, c) různého papírového materiálu, d) různého kancelářského zařízení a potřeb, e) drobného kancelářského vybavení, f) zpracovaného papíru a lepenky, g) kancelářských potřeb z papíru a ostatního zboží, h) přihrádek na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů. Předmětem veřejné zakázky budou i další dodávky kancelářských potřeb spadající pod uvedené CPV kódy nebo pod CPV kódy, jež jsou níže uvedeným CPV kódům podřízeny. Jednotlivé položky předmětu veřejné zakázky budou množstevně určeny až v konkrétních objednávkách. Dodavatel zřídí pro potřeby centrálního zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů vlastní objednávkový systém (e-shop), který bude obsahovat pouze kancelářské potřeby specifikované v příloze č. 3 zadávací dokumentace – Katalog kancelářských potřeb.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail15. 02. 2024 14:35Uveřejnění písemné zprávy
Detail03. 05. 2023 10:13Uveřejnění účastníků
Detail03. 05. 2023 10:13Uveřejnění výsledku
Detail24. 02. 2023 12:47Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail03. 02. 2023 06:59Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


03. 05. 2023 11:0505. 05. 2023 14:01F2023-018754Oznámení o výsledku zadávacího řízení
31. 01. 2023 09:0903. 02. 2023 02:07F2023-005293Oznámení o zahájení zadávacího řízení