Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností

NEN system number

N006/25/V00024909

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2025-041600

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00024909

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public service contract

Estimated value (excl. VAT)

10 000 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

28. 07. 2025 09:49

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

28. 08. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Hana

Surname

Ivašková

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je zajištění veškerých stěhovacích prací a souvisejících činností (dále jen „Služby“). Služby spočívají zejména v provádění stálé stěhovací služby v budovách zadavatele (dále jen „Prostory zadavatele“) a stěhování na objednávku. V rámci stálé stěhovací služby budou poskytovány tyto služby: a) stěhování kanceláří, archivů a skladů; b) stěhování drobného inventáře; c) stěhování tiskovin, brožur, spisů, včetně odpovídajícího zabalení; d) demontáž nábytku dle požadavků zadavatele; e) naskladňování a vyskladňování drobné kancelářské techniky, elektronického majetku (zejména PC a jiného hardware), kopírek, klimatizací apod.; f) naskladňování a vyskladňování nábytku z příslušného skladu, který má dodavatel ve své správě; g) naložení a vyložení stěhovaných předmětů; h) odborné umístění a upevnění stěhovaných předmětů na/ve vozidle určeném k transportu stěhovaných věcí; i) opětovná montáž nábytku dle požadavků zadavatele; j) rozmístění v nových prostorách dle požadavků zadavatele; k) nakládání archivních materiálů do kartonových krabic; l) stěhování kartonových krabic se spisy; m) drobné opravy poškozeného nábytku; n) vyklízecí práce; o) poskytnutí součinnosti při provádění inventarizace nábytku v příslušném skladu a ostatních prostorách zadavatele. V rámci stěhování na objednávku budou poskytovány tyto služby: a) zajištění přesunů mimořádně těžkých břemen, zpravidla břemen nad 200 kg; b) převoz inventáře na mimořádné akce; c) zajištění potřebného počtu obalového materiálu – například protinárazová (bublinová) fólie, fixační (strečová) fólie, kartonové krabice (dle pokynů zadavatele na základě aktuálních provozních potřeb); d) zajištění a odvoz archivačního materiálu ke skartaci; e) odvoz vyřazeného majetku (nábytek, elektronika, PC apod.) k ekologické likvidaci a zajištění této likvidace; předmětem veřejné zakázky ale není likvidace nebezpečného odpadu. Podrobnější specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.

Code from the NIPEZ code list

98392000-7

Name from the NIPEZ code list

Stěhovací služby

Main place of performance

Česká republika

Code from the CPV code list

98392000-7

Name from the CPV code list

Stěhovací služby

SUBJECT-MATTER NAME

Stěhovací služby

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZČeská republika

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail04. 08. 2025 12:30Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 08. 2025 09:09Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail28. 07. 2025 09:49Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


25. 07. 2025 11:1728. 07. 2025 02:04F2025-041600Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka