Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajišťování stěhovacích služeb a dalších souvisejících činností
Contracting authority
Ministerstvo pro místní rozvojNEN system number
N006/25/V00024909
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2025-041600
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00024909
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
10 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
28. 07. 2025 09:49
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
28. 08. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je zajištění veškerých stěhovacích prací a souvisejících činností (dále jen „Služby“). Služby spočívají zejména v provádění stálé stěhovací služby v budovách zadavatele (dále jen „Prostory zadavatele“) a stěhování na objednávku. V rámci stálé stěhovací služby budou poskytovány tyto služby: a) stěhování kanceláří, archivů a skladů; b) stěhování drobného inventáře; c) stěhování tiskovin, brožur, spisů, včetně odpovídajícího zabalení; d) demontáž nábytku dle požadavků zadavatele; e) naskladňování a vyskladňování drobné kancelářské techniky, elektronického majetku (zejména PC a jiného hardware), kopírek, klimatizací apod.; f) naskladňování a vyskladňování nábytku z příslušného skladu, který má dodavatel ve své správě; g) naložení a vyložení stěhovaných předmětů; h) odborné umístění a upevnění stěhovaných předmětů na/ve vozidle určeném k transportu stěhovaných věcí; i) opětovná montáž nábytku dle požadavků zadavatele; j) rozmístění v nových prostorách dle požadavků zadavatele; k) nakládání archivních materiálů do kartonových krabic; l) stěhování kartonových krabic se spisy; m) drobné opravy poškozeného nábytku; n) vyklízecí práce; o) poskytnutí součinnosti při provádění inventarizace nábytku v příslušném skladu a ostatních prostorách zadavatele. V rámci stěhování na objednávku budou poskytovány tyto služby: a) zajištění přesunů mimořádně těžkých břemen, zpravidla břemen nad 200 kg; b) převoz inventáře na mimořádné akce; c) zajištění potřebného počtu obalového materiálu – například protinárazová (bublinová) fólie, fixační (strečová) fólie, kartonové krabice (dle pokynů zadavatele na základě aktuálních provozních potřeb); d) zajištění a odvoz archivačního materiálu ke skartaci; e) odvoz vyřazeného majetku (nábytek, elektronika, PC apod.) k ekologické likvidaci a zajištění této likvidace; předmětem veřejné zakázky ale není likvidace nebezpečného odpadu. Podrobnější specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.
Code from the NIPEZ code list
98392000-7
Name from the NIPEZ code list
Stěhovací služby
Main place of performance
Česká republika
Code from the CPV code list
98392000-7
Name from the CPV code list
Stěhovací služby
SUBJECT-MATTER NAME
Stěhovací služby
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ | Česká republika |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 08. 2025 12:30 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 08. 2025 09:09 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
28. 07. 2025 09:49 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
25. 07. 2025 11:17 | 28. 07. 2025 02:04 | F2025-041600 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |