Infuzní technika
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Infuzní technika
Contracting authority
Nemocnice Šumperk a.s.NEN system number
N006/23/V00000107
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2023-000139
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P23V00000107
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
6 526 340,90
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
05. 01. 2023 10:32
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
03. 02. 2023 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Ondřej
Surname
Steinbauer
steinbauer@advientender.cz
Phone 1
+420 731130295
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je dodávka infuzní techniky, a to: 057, 1 infuzní systém – pumpy – dávkovače – doky + stojany pro 6 lůžek ARIP ve složení dle přílohy č. 4a ZD (technická specifikace infuzního systému pro ARIP) 057, 1 infuzní systém – pumpy – dávkovače – doky + stojany pro 8 lůžek NIP/NVP/DIOP ve složení dle přílohy č. 4b ZD (technická specifikace infuzního systému pro NIP/NVP/DIOP) 057, 6 ks infuzních pump + 6 ks pojízdných stojanů pro interní oddělení ve složení dle přílohy č. 4c ZD (technická specifikace infuzní techniky pro interní oddělení) 057, 4 ks lineárních dávkovačů + 4 ks pojízdných stojanů pro interní oddělení ve složení dle přílohy č. 4d ZD (technická specifikace infuzní techniky pro interní oddělení) 057, 2 ks infuzních pump + 2 ks pojízdných stojanů pro gynekologicko-porodnické oddělení ve složení dle přílohy č. 4e ZD (technická specifikace infuzní techniky pro gynekologicko-porodnické oddělení) pro potřeby příslušného oddělení Nemocnice Šumperk a.s., a to dle podrobné specifikace předmětu plnění obsažené v příloze č. 4 ZD – Technická specifikace (5 samostatných dokumentů ve formátu excel) a za podmínek stanovených v dalších přílohách této zadávací dokumentace, zejména v příloze č. 5 ZD – Kupní smlouva. Předmětem zakázky je rovněž: • doprava a instalace v místě plnění • pojištění spojené s dodávkou zboží • zaškolení pracovníků zadavatele • poskytování záručního servisu • likvidace obalů a odpadu v souladu s ustanoveními příslušné legislativy upravující nakládání s odpady
Code from the NIPEZ code list
33194100-7
Name from the NIPEZ code list
Přístroje a nástroje pro infúzi
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
33194100-7
Name from the CPV code list
Přístroje a nástroje pro infúzi
SUBJECT-MATTER NAME
Přístroje a nástroje pro infúzi
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 04. 2023 13:53 | Uveřejnění účastníků | |||
12. 04. 2023 13:53 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 01. 2023 10:32 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
12. 04. 2023 12:12 | 14. 04. 2023 14:01 | F2023-000139 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
02. 01. 2023 13:19 | 05. 01. 2023 02:09 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |