Poskytování služeb v oblasti daňového a účetního poradenství pro statutární město Pardubice
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Poskytování služeb v oblasti daňového a účetního poradenství pro statutární město Pardubice
Contracting authority
Statutární město PardubiceNEN system number
N006/25/V00037946
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00037946
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
07. 11. 2025 09:31
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
21. 11. 2025 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb v oblasti daňového a účetního poradenství pro statutární město Pardubice v následujícím rozsahu: 1. daň z přidané hodnoty – zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění – odborné poradenství při změnách nastavení metodiky v oblasti DPH, průběžné poskytování služeb spojených se zpracováním záznamní povinnosti, přiznání k DPH a kontrolního hlášení a související účetní poradenství, aktualizace směrnic, kontrola daňových dokladů, uplatněných odpočtů, použitých koeficientů a správných sazeb u zdanitelných plnění, včetně výpomoci při zpracování dodatečných daňových přiznání; 2. zastupování zadavatele v daňovém řízení se správcem daně v souladu se zákonem č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění – zejména jednání ve věcech případných kontrolních nálezů správce daně, pomoc při prokazování nároků, navrhování postupů daňového subjektu v daňovém řízení, zastupování při použití řádných i mimořádných opravných prostředků; 3. na požádání zadavatele provádění odborného školení zaměstnanců zadavatele k problematice DPH s předem dohodnutým programem; Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu může dále být, dle požadavku a potřeb zadavatele, i níže uvedená poradenství či konzultace: daňová poradenství v rozsahu požadovaném zadavatelem i v oblasti jiných daní než DPH dle platné daňové soustavy, nebudou-li tomu bránit kapacitní možnosti vítězného dodavatele; poskytování pracovníkům zadavatele určeným vedoucím ekonomického odboru Magistrátu města Pardubice na požádání e-mailové konzultace k daňové problematice. Vítězný dodavatel předloží osobám oprávněným jednat (za klienta, uvedeným ve Smlouvě o daňovém poradenství) do 10 pracovních dnů po skončení každého měsíce stručnou zprávu o průběhu poradenství v ukončeném měsíci, která bude obsahovat rozsah a popis činnosti, zjištěné nedostatky a návrhy k jejich odstranění. V rámci zadání této veřejné zakázky zadavatel upozorňuje dodavatele, že využívá informační systém GINIS společnosti GORDIC spol. s r.o. a nadále tento informační systém bude využívat. Požadavkem zadavatele je, aby realizace této veřejné zakázky byla zajištěna týmovou prací nejméně dvou stálých poradců a jednoho náhradníka, který ovládá problematiku na stejné úrovni jako dva stálí poradci. Za tímto účelem vyplní dodavatel do návrhu smlouvy, který tvoří přílohu této výzvy, jejich evidenční čísla v Komoře daňových poradců.
Code from the NIPEZ code list
79221000-9
Name from the NIPEZ code list
Daňové poradenství
Main place of performance
Pardubický kraj
Code from the CPV code list
79221000-9
Name from the CPV code list
Daňové poradenství
SUBJECT-MATTER NAME
Daňové poradenství
Subject-Matter Items
Place of Performance
| CZ053 | Pardubický kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
| Show detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 07. 11. 2025 09:31 | Uveřejnění zadávacích podmínek |