Příprava, organizace a zajištění Svatomartinské konference
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Příprava, organizace a zajištění Svatomartinské konference
Contracting authority
Úřad pro ochranu hospodářské soutěžeNEN system number
N006/24/V00022833
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00022833
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
800 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
29. 07. 2024 12:31
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
15. 08. 2024 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Kateřina
Surname
Stefanaki
katerina.stefanaki@uohs.cz
Phone 1
+420 542167834
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí kompletních služeb a servisu souvisejících s přípravou, organizací a zajištěním řádného průběhu Svatomartinské Konference (dále jen „konference“), která se uskuteční ve dnech 6. a 7. 11. 2024 v sídle zadavatele v Brně, a společenského večera v prostorech Dietrichsteinského paláce, Zelný trh 8, 659 37 Brno (Moravské zemské muzeum, příspěvková organizace) (dále jen „Galavečer“), který se uskuteční dne 6. 11. 2024. Předmětem veřejné zakázky je zejména: a) zajištění elektronické registrace účastníků konference, výběr účastnického konferenčního poplatku; b) organizace konference, zajištění konferenčních materiálů; c) zajištění tlumočení; d) pořízení fotodokumentace; e) cateringové služby; f) příprava a zajištění prostoru pro konání Galavečera; g) ubytovací služby pro vybrané přednášející a přeprava vybraných přednášejících na místo konání a zpět. Zadavatel předpokládá následující počty účastníků konference: a) přepokládaný počet účastníků konference je 150 osob; b) předpokládaný rozsah ubytovacích služeb pro 10 přednášejících v 10 samostatných pokojích v rámci jednoho hotelu a předpokládaný rozsah přepravy na místo konání a zpět pro 5 přednášejících. Minimální požadavky na předmět veřejné zakázky jsou vymezeny technickými, obchodními a jinými smluvními podmínkami, které jsou specifikovány ve Výzvě k podání nabídek ze dne 29. 7. 2024 a jejich přílohách.
Code from the NIPEZ code list
79952000-2
Name from the NIPEZ code list
Organizování akcí
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
79952000-2
Name from the CPV code list
Organizování akcí
SUBJECT-MATTER NAME
Organizování akcí
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 09. 2024 15:21 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
25. 09. 2024 13:51 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 09. 2024 13:51 | Uveřejnění výsledku | |||
29. 07. 2024 12:31 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
30. 09. 2024 12:50 | 30. 09. 2024 12:50 | F2024-047365 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |