Jeseník - snížení energetické náročnosti budovy - koordinátor BOZP
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Jeseník - snížení energetické náročnosti budovy - koordinátor BOZP
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/25/V00001054
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00001054
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
115 703,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 01. 2025 08:39
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
05. 02. 2025 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Monika
Surname
Prasličková
Monika.Praslickova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 597315474
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je úplatné zajištění koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ke stavební akci: Jeseník – snížení energetické náročnosti budovy. Místem plnění je administrativní budova na ul. Lipovská 125/12, 790 01 Jeseník. Rozsah činností zajišťovaných příkazníkem v přípravné fázi: a) seznámení se s projektovou dokumentací stavby, b) zpracování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi a v dostatečném časovém předstihu jej předat příkazci, včetně zhotovení přehledu rizik, c) dávat podněty a doporučovat technická řešení nebo organizační opatření, která jsou z hlediska zajištění bezpečného a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí a podmínek výkonu práce vhodná pro plánování jednotlivých prací, d) dbát, aby doporučované řešení bylo technicky realizovatelné a v souladu s právními a ostatními předpisy k zajištění BOZP a aby bylo, s přihlédnutím k účelu stanovenému zadavatelem stavby, ekonomicky přiměřené, e) poskytovat odborné konzultace a doporučení týkající se požadavků na zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce, f) zpracovat do plánu požadavky na bezpečnost a ochranu zdraví při práci při udržovacích pracích. Rozsah činností zajišťovaných příkazníkem v realizační fázi: a) řádně a včas v souladu s ustanovením § 15 zákona č. 309/2006 Sb., oznámit inspektorátu bezpečnosti práce zahájení prací na staveništi dle závazných právních předpisů a o splnění této povinnosti informovat příkazce, b) zabezpečit předání plánu BOZP všem zhotovitelům a prokazatelnou kontrolu jejich seznámení se s plánem BOZP, pokud jsou v době zpracování plánu známi, c) informovat všechny zhotovitele stavby o bezpečnostních a zdravotních rizicích na staveništi, d) provádět pravidelné kontroly z hlediska BOZP prováděných stavebních prací, upozorňovat na zjištěné nedostatky a požadovat jejich nápravu bez zbytečného odkladu, vč. zpětné kontroly, e) informovat příkazce v případě neodstraněných nedostatků v oblasti BOZP zhotovitelem stavby, f) účastnit se na kontrolní prohlídce stavby, k níž byl přizván stavebním úřadem, podle zvláštního právního předpisu, g) v součinnosti se všemi zhotoviteli na dané stavbě aktualizovat a přizpůsobovat plán zpracovaný při přípravě stavby skutečnému průběhu prací při realizaci stavby na staveništi a nechat plán včetně přehledu rizik prokazatelně odsouhlasit všemi zhotoviteli, pokud nebyli v době zpracování plánu známi, h) aktualizovat plán BOZP po dobu realizace stavby dle potřeb a požadavků příkazce, kontrolních orgánů a průběhu stavby, včetně prokazatelného seznámení se, se změnami všech dotčených subjektů, i) kontrolovat dodržování plánu BOZP dodavateli a jejich zaměstnanci a projednávat opatření a termíny k nápravě zjištěných nedostatků, j) sledovat provádění prací na staveništi (provedení kontroly BOZP na staveništi nejméně 1 x týdně se zaměřením na zjišťování, zda jsou dodržovány požadavky na BOZP, upozorňování na zjištěné nedostatky a požadování nápravy) k) koordinovat spolupráci dodavatelů nebo osob jimi pověřených při přijímání opatření k zajištění BOZP se zřetelem na povahu stavby a na všeobecné zásady prevence rizik a činnosti prováděné na staveništi současně, s cílem chránit zdraví fyzických osob, zabraňovat úrazům a předcházet vzniku nemocí z povolání, l) spolupracovat se zástupci zaměstnanců pro oblast BOZP a s příslušnými odborovými organizacemi, spolupracovat s fyzickou osobou provádějící technický dozor stavebníka, m) navrhovat termíny a organizovat kontrolní dny k dodržování BOZP za účasti zhotovitele, účastnit se kontrolních dnů na stavbě, n) provádět zápisy do stavebního deníku o zjištěných nedostatcích v BOZP na staveništi a zapisovat údaje o tom, zda a jakým způsobem byly tyto nedostatky odstraněny, o) pořizovat fotodokumentaci o zjištěných závadách a vést písemnou evidenci veškerých nedostatků, p) stanovit technická nebo organizační opatření na zajištění bezpečné a zdraví neohrožující práce, včetně stanovení doby k provedení plánovaných prací, pracovních a technologických postupů a potřebné organizace práce v průběhu realizace, q) spoluúčast při objasňování pracovních úrazů, r) zabezpečit další činnosti nezbytné po řádné zajištění BOZP na staveništi, s) zpracovat, aktualizovat a vést podle požadavků zákona č. 309/2006 Sb. dokumentaci, která je souhrnem dokumentů, jež představují informační systém koordinátora BOZP a která je výstupem práce koordinátora na staveništi, t) poskytovat poradenskou činnost ve spolupráci s příkazcem a zhotovitelem stavby v průběhu její realizace, u) po ukončení stavebních prací doloží příkazník příkazci originály protokolů. Pokud ve výčtu činností příkazníka není uvedena činnost, která je nebo se stane pro řádný výkon funkce koordinátora BOZP nutná nebo obvyklá, je příkazník povinen na to příkazce upozornit a takovou činnost po domluvě s příkazcem řádně provést. Jedná se o činnosti blíže nespecifikované, které jsou však nezbytné k řádnému výkonu činnosti koordinátora BOZP a o kterých, vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem, příkazník měl nebo mohl vědět. Prohlídka místa plnění: zadavatel stanovil prohlídku místa plnění na adrese ul. Lipovská 125/12, 790 01 Jeseník dne 23.1.2025 v 9:00 hod. Zadavatel požaduje, aby poskytovatel prokázal splnění: Profesních kvalifikačních předpokladů dle § 77, odst. 1 a odst. 2 písm. a), zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokazuje poskytovatel předložením: - výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Poskytovatel předkládá platné kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace. Nabídkovou cenu uchazeč uvede do nabídkového formuláře v systému NEN a zároveň předloží v krycím listu nabídky, který je přílohou zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je v příloze návrh Příkazní smlouvy, který obsahuje závaznou úpravu úplného znění obchodních a platebních podmínek realizace předmětu plnění. Přílohou je také pro informaci již uzavřená smlouva na zpracování projektové dokumentace.
Code from the NIPEZ code list
71317200-5
Name from the NIPEZ code list
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví (BOZP)
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71317200-5
Name from the CPV code list
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
SUBJECT-MATTER NAME
Služby v oblasti bezpečnosti a zdraví
Text field for describing the place of performance
budova ul. Lipovská 125/12, Jeseník
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 02. 2025 09:45 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
20. 01. 2025 08:39 | Uveřejnění zadávacích podmínek |