Jeseník - snížení energetické náročnosti budovy – výkon technického dozoru stavebníka
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Jeseník - snížení energetické náročnosti budovy – výkon technického dozoru stavebníka
Contracting authority
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkovýchNEN system number
N006/25/V00000883
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00000883
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřená výzva
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřená výzva
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
314 050,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
20. 01. 2025 08:24
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
06. 02. 2025 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Monika
Surname
Prasličková
Monika.Praslickova@uzsvm.cz
Phone 1
+420 597315474
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je úplatné zajištění výkonu technického dozoru stavebníka ke stavební akci: Snížení energetické náročnosti budovy Jeseník. Místem plnění je administrativní budova na ul. Lipovská 125/12, 790 01 Jeseník. Rozsah činností zajišťovaných příkazníkem v přípravné fázi: a) seznámení se s projektovou dokumentací, b) kontrola projektové dokumentace z hlediska úplnosti a souladu s platnou legislativou (především vyhláškou č. 131/2024 Sb., o dokumentaci staveb, zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, vyhláškou č. 266/2021 Sb., o technických požadavcích na stavby, vyhláškou č. 146/2024 Sb., vyhláška o požadavcích na výstavbu c) seznámení se s obsahem smluv předložených příkazcem, d) součinnost při zpracování návrhu smlouvy se zhotovitelem stavby. Rozsah činností zajišťovaných příkazníkem v realizační fázi: a) průběžný výkon technického dozoru stavby, b) organizační zabezpečení předání staveniště zhotoviteli stavby, včetně protokolárního zápisu a zabezpečení zápisu do stavebního deníku, c) zabezpečení souladu provádění stavby s odsouhlaseným projektem a případnými podmínkami ve správních rozhodnutích, s požadavky dotčených orgánů a správců technické infrastruktury, d) cenová a věcná kontrola prováděných prací a soupis prováděných prací, porovnáním s odsouhlaseným rozpočtem, e) kontrola nad dodržováním všech dohod, podmínek a termínů uvedených ve smlouvě o dílo, podání návrhů na uplatnění smluvních pokut vůči zhotoviteli stavby, f) sledování dodržování kvality prací, dodaných materiálů, technologických postupů a technických předpisů, g) kontrola a zhotovení fotodokumentace těch částí prací a dodávek, které budou v dalším postupu zakryté nebo se stanou nepřístupnými, zapsání výsledku kontroly do stavebního deníku, h) pravidelná kontrola stavebního deníku, provádění zápisů s vyjádřením ke kvalitě prováděných prací a dodaných materiálů. V případě zjištění nedostatků, vyzvání zhotovitele k provedení nápravy do určeného termínu, následně kontrola splnění požadavku stavebního dozoru, i) uplatnění vlastních návrhů, které povedou ke snížení ceny stavby, avšak nesníží technicky její kvalitu, j) zajištění a účast na všech jednáních s orgány činnými ve správním řízení a dotčenými orgány, k) účast na příkazcem svolávaných kontrolních dnech za účelem podání informací o průběhu realizace a kontroly uložených úkolů, a to minimálně 1x za 5 pracovních dnů, l) spolupráce s pracovníky projektanta zabezpečujícími autorský dozor při zajišťování souladu realizovaných dodávek a prací s projektem, m) spolupráce s projektantem a s dodavateli při provádění nebo navrhování opatření na odstranění případných závad projektu, n) sledování, zdali zhotovitel provádí předepsané a dohodnuté zkoušky materiálů, konstrukcí a prací, kontrolu jejich výsledku a vyžádání dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly apod.), o) uplatňování námětů, směřujících ke zhospodárnění budoucího provozu (užívání) dokončené stavby, p) pořizování fotodokumentace, popř. videozáznamů stavebních prací, q) spolupráce s pracovníky zhotovitele při provádění opatření na odvrácení nebo na omezení škod při ohrožení stavby živelnými událostmi, r) kontrola postupu prací podle časového plánu stavby a ustanoveními smluv, upozornění zhotovitele na nedodržení termínů, včetně přípravy podkladů pro uplatnění majetkových sankcí, s) telefonické a emailové konzultace s příkazcem a zhotovitelem stavby, případně subdodavatelů, t) poradenská činnost při výstavbě, u) kompletace a kontrola dokumentace pro dokončení stavby, v) technické zajištění převzetí díla od zhotovitele stavby, včetně výčtu vad a nedodělků, w) součinnost při stanovení písemných reklamací vad díla po dobu trvání záruční lhůty stanovené zadavatelem včetně kontroly jejich odstranění, x) kontrola vyklizení staveniště zhotovitelem stavby, převzetí prostor staveniště a protokol o převzetí staveniště, y) po ukončení stavebních prací doloží příkazník příkazci originály protokolů. Pokud ve výčtu činností příkazníka není uvedena činnost, která je nebo se stane pro řádný výkon funkce technického dozoru stavebníka nad prováděním stavby nutná nebo obvyklá, je příkazník povinen na to příkazce upozornit a takovou činnost po domluvě s příkazcem řádně provést. Jedná se o činnosti blíže nespecifikované, které jsou však nezbytné k řádnému výkonu činnosti technického dozoru stavebníka a o kterých, vzhledem ke své kvalifikaci a zkušenostem, příkazník měl nebo mohl vědět. Prohlídka místa plnění: zadavatel stanovil prohlídku místa plnění na adrese ul. Lipovská 125/12, 790 01 Jeseník dne 23.1.2025 v 9:00 hod. Zadavatel požaduje, aby poskytovatel prokázal splnění: Profesních kvalifikačních předpokladů dle § 77, odst. 1 a odst. 2 písm. a), zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokazuje poskytovatel předložením: - výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazující příslušné živnostenské oprávnění. Poskytovatel předkládá platné kopie dokladů prokazující splnění kvalifikace. Nabídkovou cenu uchazeč uvede do nabídkového formuláře v systému NEN a zároveň předloží v krycím listu nabídky, který je přílohou zadávací dokumentace. Součástí zadávací dokumentace je v příloze návrh Příkazní smlouvy, který obsahuje závaznou úpravu úplného znění obchodních a platebních podmínek realizace předmětu plnění.
Code from the NIPEZ code list
71520000-9
Name from the NIPEZ code list
Stavební dozor
Main place of performance
Olomoucký kraj
Code from the CPV code list
71520000-9
Name from the CPV code list
Stavební dohled
SUBJECT-MATTER NAME
Stavební dohled
Text field for describing the place of performance
budova na ul. Lipovská 125/12, 790 01 Jeseník.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ071 | Olomoucký kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 01. 2025 08:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |