Jazykové vzdělávání I - Asociace CTIT
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Jazykové vzdělávání I - Asociace CTIT
Contracting authority
Asociace pro komunikační nástroje a internet věcí, z.s.NEN system number
N006/19/V00016450
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2019-028454
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P19V00016450
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
296 400,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
12. 06. 2019 18:56
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
28. 06. 2019 11:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Luboš
Surname
Novosad
lubos.novosad@ctit.cz
Phone 1
+420 775437017
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem zakázky je zajistit vzdělávacích kurzy a tím tak zvýšit odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí pracovníků organizací, které jsou členy Zadavatele. Předmět plnění obsahuje zajištění jazykového vzdělávání v anglickém a španělském jazyce v různých úrovních. Detailní rozpis kurzů je uveden v Příloze č. 1.ZD Předmětem zakázky je zajištění jazykového vzdělávání v období jednoho roku, přičemž lhůta se počítá ode dne zahájení prvního kurzu a je ukončena po uplynutí 365 kalendářních dní. Maximální počet odučených hodin (60 minut) činí 741, přičemž jednotlivé kurzy mají různou délku (dle potřeb zadavatele), většinou 45 minut. Celkový časový fond je nepřekročitelný. Jednotlivé kurzy pro, jejich obsah, rozsah a časový fond jsou blíže uvedeny v Příloze č. 1 Detailní rozpis kurzů. Dodavatelé jsou povinni při sestavování nabídky a realizaci samotného plnění vycházet ze Specifické části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání, (odkaz na elektronickou verzi: https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz) a dalších souvisejících dokumentů spojených s výzvou č. 110 OPZ (odkaz na elektronickou verzi: https://www.esfcr.cz/vyzva-110-opz). Popis plnění: Kurzů se vždy bude účastnit 1 až 5 osob s tím, že uvedené pořadí a zaměření kurzů v Příloze č. 1 je jen orientační a může se měnit dle aktuálních potřeb zadavatele. Dodavatel bude v uvedeném období vždy vyzván k zajištění konkrétního kurzu dle potřeb zadavatele, přičemž Dodavatel bude povinen ve lhůtě do 20 pracovních dní od výzvy zadavatele uvedený kurz pro požadovaný počet osob započít a v požadovaných termínech realizovat. Potřebné změny zadavatel dodavateli hlásí rovněž vždy s minimálně 20denním předstihem, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak . Jednotlivé kurzy mají různou délku (dle potřeb zadavatele), většinou 45 minut, přičemž v rámci fakturace je počítáno s odučenými 60 minutami. Časový fond jednotlivých kurzů je uveden v Příloze číslo 1, Uvedený časový fond je pouze orientační a v průběhu realizace se může u jednotlivých kurzů měnit dle potřeb zadavatele. Nicméně vždy platí, že za celý kurz je považována výuka maximálně v rozsahu 78 hodin (60 minut) v jednom roce (myšleno vždy 365 kalendářních dní od zahájení kurzu). Kurzy budou probíhat v pracovních dnech, nejdříve od 7.00hod, nejpozději do 20.00 hod. Součástí plnění bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin a osvědčení/certifikátů o absolvování kurzů dle aktuálních pravidel OP Zaměstnanost. Součástí plnění uchazeče budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro realizaci kurzů, v zadavatelem požadované kvalitě. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady účastníka výběrového řízení (dále jen „účastník“) spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby. Zadavatel si vyhrazuje v průběhu realizace právo požadovat místo konkrétního kurzu jiný typ kurzu, který je definován v příloze č. 1. Účastník je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.
Code from the NIPEZ code list
80000000-4
Name from the NIPEZ code list
Vzdělávání a školení
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
80000000-4
Name from the CPV code list
Vzdělávání a školení
Text field for describing the place of performance
Kurzy budou probíhat v prostorách zajištěných a k tomu určených Zadavatelem. Zadavatel předpokládá realizaci kurzů na adrese Veveří 111, Brno, 616 00. Je možné, že v průběhu realizace se místo plnění změní, nicméně vždy se bude jednat o území města Brna.
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Vzdělávání a školení | 80000000-4 | Vzdělávání a školení |
Place of Performance
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
15. 08. 2019 01:57 | Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek | |||
14. 08. 2019 14:31 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
14. 08. 2019 12:45 | Uveřejnění účastníků | |||
14. 08. 2019 12:45 | Uveřejnění výsledku | |||
03. 07. 2019 12:58 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
12. 06. 2019 18:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
14. 08. 2019 12:56 | 15. 08. 2019 01:52 | F2019-028454 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |