Zajištění cateringu na akce 25. a 28. října 2024
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění cateringu na akce 25. a 28. října 2024
Contracting authority
Správa Pražského hraduNEN system number
N006/24/V00018418
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00018418
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public service contract
Estimated value (excl. VAT)
3 000 000,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
18. 06. 2024 16:11
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
11. 07. 2024 12:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Tomáš
Surname
Vávra
tomas.vavra@hrad.cz
Phone 1
+420 224373423
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění této veřejné zakázky je závazek dodavatele provést pro zadavatele služby spočívající v zajištění cateringu na akcích zadavatele pořádaných ve dnech 25. a 28. října 2024 v areálu Pražského hradu. Dne 25. října 2024 se bude jednat o poskytování cateringových služeb při setkání s diplomatickým sborem, přičemž setkání je plánováno pro 200 osob. Dne 28. října 2024 se bude jednat o poskytování cateringových služeb pro setkání u příležitosti státního svátku, přičemž toto setkání je plánováno celkově pro 2000 osob. Akce bude rozdělena na podvečerní setkání pro 200 osob a recepci pro těchto 200 osob a dalších 1800 hostů, tedy recepce bude celkově pro 2000 osob. V rámci předmětu plnění bude také ze strany vybraného dodavatele zajištěn obsluhující a podpůrný personál, a to v minimálním počtu 100, který zároveň bude zahrnovat min. 15 žáků či studentů z odborné školy či škol. V neposlední řadě je součástí předmětu plnění i poskytnutí inventáře pro výše uvedené služby, tzn. zejména poskytnutí skla, porcelánu, příborů, gastro nádob a gastro textilů (včetně variací dekorací) v dostatečném množství odpovídajícímu rozsahu akce. Vybraný dodavatel v rámci předmětu plnění zajistí taktéž ubrusy na jednotlivé stoly, jejich prostření a následný odvoz a vyprání. Bližší podmínky plnění jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejích přílohách. Celková souhrnná předpokládaná hodnota této veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 3.000.000,- Kč (slovy: tři miliony korun českých) bez DPH. Celková souhrnná předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky včetně vyhrazené změny závazku činí 2.400.000,- Kč (slovy: dva miliony čtyři sta tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota samotné smlouvy vzešlé z této veřejné zakázky bez vyhrazené změny závazku činí 2.300.000,- Kč (slovy: dva miliony tři sta tisíc korun českých) bez DPH. Předpokládaná hodnota případných služeb poskytnutých v rámci vyhrazené změny závazku dle ustanovení § 100 odst. 1 ZZVZ činí 100.000,- Kč (slovy: sto tisíc korun českých) bez DPH. Zadavatel určil celkovou souhrnnou předpokládanou hodnotu veřejné zakázky na základě zákonných pravidel s ohledem na sčítání s veřejnými zakázkami s obdobným nebo stejným předmětem plnění v rámci jednoho funkčního celku.
Code from the NIPEZ code list
55520000-1
Name from the NIPEZ code list
Zabezpečování stravovacích služeb (catering)
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
55520000-1
Name from the CPV code list
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
SUBJECT-MATTER NAME
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce | 55523000-2 | Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
21. 10. 2024 08:44 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
06. 09. 2024 11:45 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 09. 2024 11:45 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 08. 2024 12:46 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
18. 06. 2024 16:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek |