Dodání mrazící skříně (gastro) pro rekreační zařízení II

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodání mrazící skříně (gastro) pro rekreační zařízení II

NEN system number

N006/24/V00015969

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P24V00015969

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřená výzva

Type

Public supply contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

29. 05. 2024 11:44

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

07. 06. 2024 08:30

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Markéta

Surname

Votánková

EMAIL

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Phone 1

+420 974823253

Phone 2

+420 731195516

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Gastro mrazící skříň 1 ks dále viz příloha č. 1 této výzvy - Technická specifikace Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - zboží musí být určeno pro Českou republiku a musí se na ně vztahovat plnohodnotná záruka a podpora autorizovaného servisu v ČR, - zpětný odběr zboží po ukončení jeho životnosti - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 2 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění po podpisu kupní smlouvy do 21 dnů od obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněného záručního listu do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Bc. Jiří Löbl tel.: 974 823 397 e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@opcr.cz Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 Zadavatel upozorňuje, že veškerá komunikace mezi ním a účastníkem týkající se výběrového řízení musí probíhat pouze písemně – elektronicky cestou NEN, datovou zprávou nebo e-mailem. - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 zákona č. 89/2012 občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 1151 110 00 Praha 1

Code from the NIPEZ code list

39711123-7

Name from the NIPEZ code list

Mrazničky skříňového typu

Main place of performance

Olomoucký kraj

Code from the CPV code list

39711123-7

Name from the CPV code list

Mrazničky skříňového typu

SUBJECT-MATTER NAME

Mrazničky skříňového typu

Text field for describing the place of performance

rekreační zařízení MORAVA Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Hornická 301, 788 32 Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina; tel.: 974 779 520; 731 553 003

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ071Olomoucký kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 10. 2024 13:50Uveřejnění účastníků
Detail02. 10. 2024 13:50Uveřejnění výsledku
Detail24. 06. 2024 08:34Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail29. 05. 2024 11:44Uveřejnění zadávacích podmínek