Detail

Basic Information


Contracting authority

Národní muzeum

PROCUREMENT PROCEDURE

N006/25/V00008900

Details of Published Information


Date of publication

24. 03. 2025 15:18

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailDOTAZ: Dotaz k mediaplánu: ve vyhledávací reklamě je pro ČR uvedeno umístění vyhledávač Google/Seznam. Znamená to, že dodavatel musí povinně zvolit obě tato umístění, nebo je na jeho zvážení, které umístění vybere? ODPOVĚĎ: Je na dodavateli, jakým způsobem mix zvolí s ohledem na cílovou skupinu a efektivitu kampaně. Zadavatele ale předpokládá zdůvodnění volby v případě zvolení pouze jednoho z vyhledávačů. DOTAZ: Dotaz ke kreativě: je v rámci této kampaně počítáno s dostatečným počtem vizuálů pro sociální sítě, které bude možné během kampaně nasazovat? Tzn., alespoň jeden nový vizuál týdně, a to jak pro reklamy ve feedu, tak pro stories? Plánuje objednatel pracovat i s videi? ODPOVĚĎ: V rámci kampaně je v tuto chvíli počítáno s 5 různými videy, 2 totožnými statickými vizuály s různým barevným pozadím a s fotografiemi přímo z výstavy dle potřeb dodavatele. Nicméně jako hlavní motiv chce zadavatel komunikovat vizuál výstavy.

Published Documents


Show detail
DetailDotaz + odpověď2.docxVysvětlení zadávací dokumentace24. 03. 2025 15:18Dokument není zavirovaný