Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky
Contracting authority
Zlínský krajNEN system number
N006/20/V00021271
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
Yes
contract registration number in the VVZ
Z2020-030973
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00021271
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
9 509 400,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
07. 09. 2020 08:07
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
05. 10. 2020 09:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Eva
Surname
Dostálková
eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz
Phone 1
+420 577043899
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“ či „VZ“) je zajištění dodávek vybraných druhů kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace na základě průběžných individuálních objednávek těchto subjektů a dle jejich aktuálních potřeb, a to za podmínek dále stanovených a stanovených v obchodních podmínkách. Předmět veřejné zakázky je dále vymezen v přílohách této zadávací dokumentace 2a, 2b, 2c a 2d – Specifikace zboží. Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři (4) části ve smyslu ust. § 35 zákona: Část 1 veřejné zakázky: Kancelářský papír – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 2 veřejné zakázky: Kancelářský papír – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Část 3 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 4 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Code from the NIPEZ code list
30192000-1
Name from the NIPEZ code list
Kancelářské potřeby
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
30192000-1
Name from the CPV code list
Kancelářské potřeby
SUBJECT-MATTER NAME
Kancelářské potřeby
Text field for describing the place of performance
Zadavatel upozorňuje, že jednotliví pověřující zadavatelé mohou dle aktuální potřeby vyžadovat dodání předmětu plnění na různá svá pracoviště v rámci Zlínského kraje. Místa dodání požadovaného zboží budou vždy upřesněna v objednávkách.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
TED registration number
F2020-030973
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 01. 2023 15:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
13. 01. 2021 11:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
07. 09. 2020 08:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
07. 09. 2020 08:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Publication Records in the VVZ
11. 01. 2023 00:00 | 16. 01. 2023 00:00 | F2023-002096 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
20. 10. 2022 00:00 | 24. 10. 2022 00:00 | F2022-042536 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
26. 07. 2022 00:00 | 26. 07. 2022 00:00 | F2022-029698 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
29. 04. 2022 00:00 | F2022-015931 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
27. 01. 2022 00:00 | 31. 01. 2022 00:00 | F2022-004476 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
25. 10. 2021 00:00 | F2021-038701 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
19. 04. 2021 00:00 | 23. 04. 2021 00:00 | F2021-013507 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
13. 01. 2021 00:00 | 18. 01. 2021 00:00 | F2021-001576 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
03. 09. 2020 00:00 | 07. 09. 2020 00:00 | F2020-030973 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |