Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky

Contracting authority

Zlínský kraj

NEN system number

N006/20/V00021271

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

Yes

contract registration number in the VVZ

Z2020-030973

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00021271

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

9 509 400,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

07. 09. 2020 08:07

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

05. 10. 2020 09:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Eva

Surname

Dostálková

EMAIL

eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz

Phone 1

+420 577043899

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“ či „VZ“) je zajištění dodávek vybraných druhů kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace na základě průběžných individuálních objednávek těchto subjektů a dle jejich aktuálních potřeb, a to za podmínek dále stanovených a stanovených v obchodních podmínkách. Předmět veřejné zakázky je dále vymezen v přílohách této zadávací dokumentace 2a, 2b, 2c a 2d – Specifikace zboží. Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři (4) části ve smyslu ust. § 35 zákona: Část 1 veřejné zakázky: Kancelářský papír – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 2 veřejné zakázky: Kancelářský papír – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Část 3 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 4 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

SUBJECT-MATTER NAME

Kancelářské potřeby

Text field for describing the place of performance

Zadavatel upozorňuje, že jednotliví pověřující zadavatelé mohou dle aktuální potřeby vyžadovat dodání předmětu plnění na různá svá pracoviště v rámci Zlínského kraje. Místa dodání požadovaného zboží budou vždy upřesněna v objednávkách.

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

TED registration number

F2020-030973

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail11. 01. 2023 15:06Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 01. 2021 11:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail07. 09. 2020 08:09Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail07. 09. 2020 08:07Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


11. 01. 2023 00:0016. 01. 2023 00:00F2023-002096Oznámení o výsledku zadávacího řízení
20. 10. 2022 00:0024. 10. 2022 00:00F2022-042536Oznámení o výsledku zadávacího řízení
26. 07. 2022 00:0026. 07. 2022 00:00F2022-029698Oznámení o výsledku zadávacího řízení
29. 04. 2022 00:00F2022-015931Oznámení o výsledku zadávacího řízení
27. 01. 2022 00:0031. 01. 2022 00:00F2022-004476Oznámení o výsledku zadávacího řízení
25. 10. 2021 00:00F2021-038701Oznámení o výsledku zadávacího řízení
19. 04. 2021 00:0023. 04. 2021 00:00F2021-013507Oznámení o výsledku zadávacího řízení
13. 01. 2021 00:0018. 01. 2021 00:00F2021-001576Oznámení o výsledku zadávacího řízení
03. 09. 2020 00:0007. 09. 2020 00:00F2020-030973Oznámení o zahájení zadávacího řízení