Svazek obcí "Drahanská vrchovina" - Elektronická úřední deska
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Svazek obcí "Drahanská vrchovina" - Elektronická úřední deska
Contracting authority
Svazek obcí "Drahanská vrchovina"NEN system number
N006/22/V00014579
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Cancelled
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00014579
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
3 129 500,00
Currency
koruna česká
Date of cancellation
01. 07. 2022 16:00
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
07. 06. 2022 16:53
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
07. 07. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Adam
Surname
Majchrák
starosta@lulec.eu
Phone 1
+420 775177509
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem zakázky je pořízení 9 ks venkovní elektronické úřední desky samostatně volně stojící včetně implementace HW a SW řešení. Elektronická úřední deska musí splňovat zadavatelem stanovené technické a provozní parametry, které jsou součástí zadávací dokumentace. Podrobná technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky s požadovanými technickými a provozními parametry jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace pod názvem „Technické specifikace elektronické úřední desky“ a jsou pro plnění předmětu veřejné zakázky závazné. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je: - doprava předmětu zakázky na místo plnění - zajištění instalace desky a napojení desky na elektrickou energii a datový kabel - zajištění kompletního softwarového propojení se systémy jednotlivých obcí - licence, pokud jsou k užívání předmětu zakázky nutné; - zprovoznění elektronické úřední desky - zaškolení zaměstnanců obecního úřadu jednotlivých obcí (v rozsahu 3 hodiny/obec) - předání veškeré dokumentace k elektronické úřední desce, softwaru, hardwaru vč. servisní dokumentace. Veškerá předaná dokumentace bude v českém jazyce. - poskytnutí servisní služby vč. aktualizací, zálohování dat a serverového zajištění v délce 60 měsíců od předání předmětu plnění veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky bude plněn na základě kupní smlouvy.
Code from the NIPEZ code list
31682230-1
Name from the NIPEZ code list
Grafické zobrazovací panely
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
31682230-1
Name from the CPV code list
Grafické zobrazovací panely
SUBJECT-MATTER NAME
Grafické zobrazovací panely
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Grafické zobrazovací panely | 31682230-1 | Grafické zobrazovací panely |
Place of Performance
CZ064 | Jihomoravský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 01. 2023 07:42 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
01. 07. 2022 16:56 | Uveřejnění o zrušení | |||
01. 07. 2022 16:49 | Došlo k uveřejnění dokumentu Drahanska_EUD_oznameni_rozhodnuti_zadavatele_o_zruseni_zadavaciho_rizeni.pdf. | |||
28. 06. 2022 19:55 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
20. 06. 2022 16:20 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
17. 06. 2022 16:11 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
07. 06. 2022 16:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |