Svazek obcí "Drahanská vrchovina" - Elektronická úřední deska

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Svazek obcí "Drahanská vrchovina" - Elektronická úřední deska

NEN system number

N006/22/V00014579

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P22V00014579

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

3 129 500,00

Currency

koruna česká

Date of cancellation

01. 07. 2022 16:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

07. 06. 2022 16:53

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

07. 07. 2022 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Adam

Surname

Majchrák

EMAIL

starosta@lulec.eu

Phone 1

+420 775177509

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem zakázky je pořízení 9 ks venkovní elektronické úřední desky samostatně volně stojící včetně implementace HW a SW řešení. Elektronická úřední deska musí splňovat zadavatelem stanovené technické a provozní parametry, které jsou součástí zadávací dokumentace. Podrobná technická specifikace předmětu plnění veřejné zakázky s požadovanými technickými a provozními parametry jsou uvedeny v příloze zadávací dokumentace pod názvem „Technické specifikace elektronické úřední desky“ a jsou pro plnění předmětu veřejné zakázky závazné. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je: - doprava předmětu zakázky na místo plnění - zajištění instalace desky a napojení desky na elektrickou energii a datový kabel - zajištění kompletního softwarového propojení se systémy jednotlivých obcí - licence, pokud jsou k užívání předmětu zakázky nutné; - zprovoznění elektronické úřední desky - zaškolení zaměstnanců obecního úřadu jednotlivých obcí (v rozsahu 3 hodiny/obec) - předání veškeré dokumentace k elektronické úřední desce, softwaru, hardwaru vč. servisní dokumentace. Veškerá předaná dokumentace bude v českém jazyce. - poskytnutí servisní služby vč. aktualizací, zálohování dat a serverového zajištění v délce 60 měsíců od předání předmětu plnění veřejné zakázky. Předmět plnění veřejné zakázky bude plněn na základě kupní smlouvy.

Code from the NIPEZ code list

31682230-1

Name from the NIPEZ code list

Grafické zobrazovací panely

Main place of performance

Jihomoravský kraj

Code from the CPV code list

31682230-1

Name from the CPV code list

Grafické zobrazovací panely

SUBJECT-MATTER NAME

Grafické zobrazovací panely

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailGrafické zobrazovací panely31682230-1Grafické zobrazovací panely

Place of Performance


CZ064Jihomoravský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 01. 2023 07:42Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail01. 07. 2022 16:56Uveřejnění o zrušení
Detail01. 07. 2022 16:49Došlo k uveřejnění dokumentu Drahanska_EUD_oznameni_rozhodnuti_zadavatele_o_zruseni_zadavaciho_rizeni.pdf.
Detail28. 06. 2022 19:55Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail20. 06. 2022 16:20Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail17. 06. 2022 16:11Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail07. 06. 2022 16:53Uveřejnění zadávacích podmínek