Rámcová dohoda na výstavbu kontejnerových stanovišť z kamene skládaného do ocelových košů v Brně-Líšni

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Rámcová dohoda na výstavbu kontejnerových stanovišť z kamene skládaného do ocelových košů v Brně-Líšni

Contracting authority

Statutární město Brno

NEN system number

N006/20/V00004815

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P20V00004815

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Zjednodušené podlimitní řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zjednodušené podlimitní řízení

Type

Public works contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

27. 02. 2020 09:40

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 03. 2020 08:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr. Bc.

Name

Alexandra

Surname

Černá

EMAIL

cerna@brno-lisen.cz

Phone 1

+420 544424840

Phone 2

+420 724925260

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním uchazečem na stavební práce, dále specifikovaného předmětu plnění, na dobu 17 měsíců od předpokládaného termínu plnění 8/2020, s tím, že veškeré podmínky plnění budou v rámcové dohodě vymezeny. Předmětem veřejné zakázky je výstavba nových kontejnerových stanovišť z kamene skládaného do ocelových košů, a to na základě projektové dokumentace zpracované JŠ projekční a inženýrská, s.r.o., odp. projektant: Ing. Jiří Šlanhof, číslo autorizace: 1004152, obor autorizace: autorizovaný inženýr v oboru pozemních staveb, adresa: Olomučany 188, 679 03 Olomučany. Stavební práce v rozsahu projektové dokumentace obsahují tyto stavební objekty: Stavební objekt 01 Synkova 01 Synkova 4 03 Synkova 10 04 Synkova 18 05 Synkova 18 - Bourací práce 02 Zikova 01 Zikova 2 02 Zikova 2 - Bourací práce 03 Zikova 10 04 Zikova 10 - Bourací práce 05 Zikova 18 06 Zikova 18 - Bourací práce 07 Zikova 22 03 Hochmanova 01 Hochmanova 3 Součástí předmětu veřejné zakázky jsou: 1 jménem zadavatele zajištění potřebných rozhodnutí, např. povolení ke zvláštnímu užívání komunikací, souhlas se zásahem do zeleně, povolení záboru veřejného prostranství, oznámení na OIP apod. 2 zpracování potřebných zkoušek a revizí 3 pořízení dokumentace skutečného provedení stavby ve smyslu § 125 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) a vyhlášky 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb, 2x v tištěné podobě, 1x CD. 4 průběžný a celkový úklid stavby, staveniště a okolí 5 celkový úklid stavby před předáním dokončeného díla objednateli zahrnuje kompletní a úplné vyčištění stavby, staveniště a okolí v takovém rozsahu, který umožní okamžité užívání díla bez provádění jakéhokoliv dalšího úklidu ze strany objednatele. Součástí úklidu je i úklid okolních ploch a komunikací, uvedení okolí stavby do stavu podle projektu (pokud je okolí stavby projektem řešeno) nebo do stavu před zahájením realizace (u ploch a komunikací, které nejsou projektem řešeny). Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v této zadávací dokumentaci včetně jejich příloh.

Code from the NIPEZ code list

45000000-7

Name from the NIPEZ code list

Stavební práce

Main place of performance

Jihomoravský kraj

Code from the CPV code list

45000000-7

Name from the CPV code list

Stavební práce

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailMontáž kovových konstrukcí45223100-7Montáž kovových konstrukcí
DetailObvodové konstrukce45262650-2Obvodové konstrukce
DetailStavební práce45000000-7Stavební práce

Place of Performance


CZ064Jihomoravský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail22. 12. 2021 14:32Došlo k uveřejnění dokumentu objednávky 8-10-2021.pdf.
Detail07. 05. 2021 13:33Došlo k uveřejnění dokumentu OBJEDNÁVKY 2-4 2021.pdf.
Detail10. 02. 2021 13:38Došlo k uveřejnění dokumentu OBJEDNÁVKY 11-1 2021.pdf.
Detail10. 02. 2021 13:35Došlo k uveřejnění dokumentu OBJEDNÁVKY 8-10 2020.pdf.
Detail10. 02. 2021 13:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail04. 05. 2020 15:42Uveřejnění účastníků
Detail04. 05. 2020 15:42Uveřejnění výsledku
Detail26. 03. 2020 10:44Došlo k uveřejnění dokumentu Zpráva o hodnocení nabídek.pdf.
Detail26. 03. 2020 10:42Došlo k uveřejnění dokumentu Oznámení o výběru dodavatele ZPŘ.pdf.
Detail27. 02. 2020 09:40Uveřejnění zadávacích podmínek