Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna
Contracting authority
Statutární město BrnoNEN system number
N006/17/V00005207
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2017-025425
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P17V00005207
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Jednací řízení bez uveřejnění
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Jednací řízení bez uveřejnění
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
15. 09. 2017 09:15
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Mgr.
Name
Ladislav
Surname
Zajíc
Function/job position
vedoucí Oddělení ekonomicko-právního OMI MMB
zajic.ladislav@brno.cz
Phone 1
+420 542173511
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění komplexní technické podpory systému Oracle Database pro provoz aplikací, které vyžadují ke svému chodu tento databázový a aplikační nástroj v rámci IS SMB (Informační systém statutárního města Brna). V rámci poskytování komplexní technické podpory je dodavatel povinen zajistit trvalé a bezodkladné poskytování alespoň těchto služeb: Dodávka nových verzí software - aktuálních vylepšení na používané prvky software na novější nebo lepší verzi tak, aby byl systém v aktuálním stavu, nebo aby se zlepšily jeho vlastnosti. Přístup k dokumentaci nových verzí. Dodávka servisních verzí – aktualizací a oprav většího rozsahu s cílem dosáhnout vyšší bezpečnosti a stability celého systému pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému. Dodávka oprav chyb softwaru, opravných kódů (patches) - zajištění dodávky drobných oprav a aktualizací instalovaných produktů Oracle vynucených případnou chybou v průběhu provozu produktů Oracle. Nepřetržitý přístup k systému elektronické pomoci My Oracle Support: • zajištění trvalého provozu služby 7x24, • řešení technických problémů na základě hlášených požadavků • asistenční linka Hot-Line • přímý přístup k pracovníkům oddělení Support • prioritizace problémů podle dopadu na provoz zákazníka Technická podpora řešení požadavků v souvislosti s úpravami software nebo instalací nových modulů dotčených aplikací. Trvalý přístup do znalostní databáze Oracle.
Code from the NIPEZ code list
72261000-2
Name from the NIPEZ code list
Podpora programového vybavení
Code from the CPV code list
72261000-2
Name from the CPV code list
Podpora programového vybavení
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 01. 2018 11:50 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 11. 2017 09:04 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 11. 2017 09:43 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 09. 2017 09:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 09. 2017 09:17 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
15. 09. 2017 09:15 | Uveřejnění výsledku |