Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Zajištění technické podpory produktů Oracle Magistrátu města Brna

Contracting authority

Statutární město Brno

NEN system number

N006/17/V00005207

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2017-025425

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00005207

Public contract regime

Below-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Jednací řízení bez uveřejnění

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Jednací řízení bez uveřejnění

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

15. 09. 2017 09:15

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Mgr.

Name

Ladislav

Surname

Zajíc

Function/job position

vedoucí Oddělení ekonomicko-právního OMI MMB

EMAIL

zajic.ladislav@brno.cz

Phone 1

+420 542173511

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění komplexní technické podpory systému Oracle Database pro provoz aplikací, které vyžadují ke svému chodu tento databázový a aplikační nástroj v rámci IS SMB (Informační systém statutárního města Brna). V rámci poskytování komplexní technické podpory je dodavatel povinen zajistit trvalé a bezodkladné poskytování alespoň těchto služeb:  Dodávka nových verzí software - aktuálních vylepšení na používané prvky software na novější nebo lepší verzi tak, aby byl systém v aktuálním stavu, nebo aby se zlepšily jeho vlastnosti. Přístup k dokumentaci nových verzí.  Dodávka servisních verzí – aktualizací a oprav většího rozsahu s cílem dosáhnout vyšší bezpečnosti a stability celého systému pro udržení kroku s vývojem verzí hardwaru a operačního systému.  Dodávka oprav chyb softwaru, opravných kódů (patches) - zajištění dodávky drobných oprav a aktualizací instalovaných produktů Oracle vynucených případnou chybou v průběhu provozu produktů Oracle.  Nepřetržitý přístup k systému elektronické pomoci My Oracle Support: • zajištění trvalého provozu služby 7x24, • řešení technických problémů na základě hlášených požadavků • asistenční linka Hot-Line • přímý přístup k pracovníkům oddělení Support • prioritizace problémů podle dopadu na provoz zákazníka  Technická podpora řešení požadavků v souvislosti s úpravami software nebo instalací nových modulů dotčených aplikací.  Trvalý přístup do znalostní databáze Oracle.

Code from the NIPEZ code list

72261000-2

Name from the NIPEZ code list

Podpora programového vybavení

Code from the CPV code list

72261000-2

Name from the CPV code list

Podpora programového vybavení

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail31. 01. 2018 11:50Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 11. 2017 09:04Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 11. 2017 09:43Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 09. 2017 09:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 09. 2017 09:17Uveřejnění písemné zprávy
Detail15. 09. 2017 09:15Uveřejnění výsledku