Detail

Basic Information


Contracting authority

Statutární město Brno

Details of Published Information


Date of publication

03. 07. 2018 13:57

Publications

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text of the Explanation of the Procurement Documents


Show detail
Text of the Explanation of the Procurement Documents
DetailOtázka Dobrý den, dovolte mi dotaz k bodu a).1 min. jedna komunikační kampaň v rozsahu obdobném předmětu plnění této veřejné zakázky, tj. příprava komunikační, kreativní a mediální strategie, včetně grafického řešení, návrh inzerce v minimálně třech komunikačních kanálech ve finančním objemu souhrnně za všechny komunikační kanály minimálně 1.000.000,- Kč (slovy: jeden milion korun českých) bez DPH za jeden kalendářní rok, případně za období 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců; tato částka nebude zahrnovat nákup mediálního prostoru. Službou dle tohoto bodu se rozumí poskytování služeb komunikační podpory pro jednoho objednatele (klienta) jedním dodavatelem bez ohledu na to, zda byly dodavatelem poskytovány na základě jedné či více smluv a.Skutečně požadujete referenci ve výši 1 mil Kč pouze za strategii, kreativu, grafiku bez nákupu mediálního prostoru? Další je spíše připomínka: Termín odevzdání je na to, co vše požadujte, velmi šibeniční. Odpověď Na Váš dotaz zda skutečně požadujeme referenci ve výši 1 mil Kč pouze za strategii, kreativu, grafiku bez nákupu mediálního prostoru odpovídáme ano. K Vaší připomínce k šibeničnímu termínu odevzdání a tomu, co požadujeme odpovídáme, že lhůtu pro podání nabídek považujeme s ohledem na předmět veřejné zakázky za adekvátní a nespatřujeme důvod k jejímu prodloužení. I lhůta pro podání nabídek byla konzultována s Asociací komunikačních agentur a i ta neměla výhrady.

Published Documents


Show detail
DetailVysvětlení zadávací dokumentaceVysvětlení zadávací dokumentace03. 07. 2018 13:57Dokument není zavirovaný