Detail
Detail of the Explanation
Text of the Explanation of the Procurement Documents
Dne 17. 2. 2019 byl zadavatel kontaktován Provozovatelem Národního elektronického nástroje (dále jen NEN) s následující informací: „…dne 15. 2. 2019 v odpoledních hodinách došlo k provozní události v IS NEN, která byla způsobena kombinací technické závady a lidského faktoru na straně Provozovatele. V důsledku této provozní události došlo k nedostupnosti části dokumentů IS NEN (pdf, docx, xlsx, atd.) které byly vloženy do systému v rozmezí od 1.1.2019 00:00 do 13.2.2019 00:00. Nedostupnost dokumentů se netýká metadat těchto dokumentů, transakčních dat zadávacích postupů, auditních dat či integračních dat. Při nedostupnosti části dokumentů nedošlo k jejich kompromitaci či krádeži. Nedostupnost dokumentů nebyla způsobena neautorizovaným přístupem ani bezpečnostním útokem, ale selháním lidského faktoru.“ Zadavatel informuje, že opětovně uveřejnil zadávací dokumentaci. Zadavatel informuje, že v případě, pokud dodavatel přistoupil k tvorbě konceptu nabídky před datem 13. 2. 2019, tj. nahrál do systému NEN dokumenty k podání, je nezbytné, aby založil nový záznam a dokumenty opět nahrál a odeslal jako své podání tento nový koncept. V případě odeslání původního konceptu by podání neobsahovalo nahrané dokumenty. V rámci zadávacího postupu ve veřejné zakázce: „Zdravotnická záchranná služba ZK – vzdělávací a výcvikové středisko Zlín - dodávka a montáž interiéru“ došlo k nedostupnosti zadávacích podmínek uveřejněných na profilu zadavatele v systému NEN, vzhledem k tomuto zadavatel rozhoduje o prodloužení lhůty pro podání nabídek. Původní lhůta byla stanovena do 26.2.2019 do 10:00 hod., lhůta pro podání nabídek nově končí dne 15.3.2019 v 10:00 hod. Datum otevírání je stanoveno na 15.3.2019 v 10:05 hod.