UPT-VZ-20-13 Dodávka obědů s dovozem
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
UPT-VZ-20-13 Dodávka obědů s dovozem
Contracting authority
Ústav přístrojové techniky AV ČR, v. v. i.NEN system number
N006/20/V00028534
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
Yes
contract registration number in the VVZ
Z2021-000304
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P20V00028534
Public contract regime
Below-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zjednodušené podlimitní řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Zjednodušené podlimitní řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
3 043 562,50
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
06. 11. 2020 08:56
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 11. 2020 14:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
Ing.
Name
Jan
Surname
Slaměník
Title after name
CSc.
jan@isibrno.cz
Phone 1
+420 541514205
Phone 2
+420 721139496
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem veřejné zakázky je poskytování pravidelné dodávky hotových jídel včetně dovozu v tzv. gastronádobách do jídelny zadavatele. S ohledem na pestrost sortimentu a konkurenční soutěž dvou dodavatelů je veřejná zakázka ve smyslu § 101 ZZVZ zadávaná ve dvou částech. Výdej jídel není předmětem této veřejné zakázky. Každý z uchazečů musí ale počítat s tím, že jako vítězný uchazeč kterékoliv části veřejné zakázky může být zadavatelem osloven, aby v jídelně zadavatele zajistil nejen výdej, popř. úpravu, svých jídel, ale i výdej, popř. úpravu, jídel vítěze další části této veřejné zakázky. Návrh smlouvy o výdeji jídel je přílohou této zadávací dokumentace. Smlouva o výdeji jídel bude podepsána současně s příslušnou kupní smlouvou na dodávku jídel. Zadavatelem vyzvaný vítězný uchazeč, který nepodepíše smlouvu o výdeji jídel, bude vyloučen a zadavatel vyzve k podpisu kupní smlouvy v pořadí druhého uchazeče v příslušné části veřejné zakázky. Zadavatel se přitom znovu rozhodne, kterého z obou vítězných uchazečů požádá o podpis smlouvy o zajištění výdeje jídel. Dodávky jídel musí splňovat podmínky stanovené vyhláškou Ministerstva Zdravotnictví č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby a o zásadách osobní a provozní hygieny. Vzhledem k obecné epidemické situaci musí být oba dodavatelé schopni na požádání zadavatele dodávat do jídelny zadavatele jídla v uzavřených zavařených krabičkách s tím, že mohou zadavateli zvlášť vyúčtovat dodatečné balící náklady v maximální výši 12 Kč s DPH za jednu porci oběda. Podobný popis předmětu plnění včetně způsobu objednávání podle jídelního lístku obsahuje návrh smlouvy o zajištění stravování dle přílohy zadávací dokumentace.
Code from the NIPEZ code list
55523000-2
Name from the NIPEZ code list
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce
Main place of performance
Jihomoravský kraj
Code from the CPV code list
55523000-2
Name from the CPV code list
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Subject-Matter Items
Place of Performance
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 01. 2021 02:08 | Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek | |||
22. 12. 2020 14:54 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 11. 2020 17:03 | Došlo k uveřejnění dokumentu UPT-VZ-20-13 Vysvětlení zadávací dokumentace 1. | |||
06. 11. 2020 08:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
05. 01. 2021 12:08 | 06. 01. 2021 02:02 | F2021-000304 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu |