Zajištění cateringových služeb pro akce konané v souvislosti s předsednictvím ČR v Radě EU v roce 2022 Část 2: Neformální Rady EU a Konference a další předsednická jednání – Kongresové centrum Praha
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
Zajištění cateringových služeb pro akce konané v souvislosti s předsednictvím ČR v Radě EU v roce 2022 Část 2: Neformální Rady EU a Konference a další předsednická jednání – Kongresové centrum Praha
Contracting authority
Úřad vlády České republikyNEN system number
N006/22/V00003082
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Awarded
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2022-010448
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P22V00003082
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Otevřené řízení
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
21. 03. 2022 02:14
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
26. 04. 2022 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Title before name
JUDr. Ing.
Name
František
Surname
Fíla
Title after name
Ph.D.
fila.frantisek@vlada.cz
Phone 1
+420 224002354
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem zadávacího řízení na uzavření Rámcové dohody je průběžné pořizování a zajišťování cateringových služeb, zejména poskytování coffee breaků, bufetových, nebo servírovaných obědů, případně dalšího občerstvení včetně nápojů v prostoru Kongresového centra Praha včetně dopravy, obsluhy a zajištění nezbytného inventáře a mobiliáře. Poskytování cateringových služeb pro zadavatele bude spočívat také v realizaci veškerých služeb spojených se zajištěním a skladováním surovin, nápojů a přípravy polotovarů včetně tepelného zpracování, jejich skladování a přepravy do zásobovacích, resp. distribučních míst a následné přípravy a servírování jídel a nápojů v prostorách pořádání akcí CZ PRES 2022, jakož i následné odklizení a likvidace odpadků a odpadů veškerého cateringu, které vzniknou během a po akci CZ PRES 2022. Detailní popis nabízeného cateringu, surovin a souvisejících služeb dodavatel doplní do přílohy L2 zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění - Minimální technické a další požadavky zadavatele na předmět plnění, přičemž u každé jednotlivé položky dodavatel uvede přesný popis, gramáž, kvalitu a způsob podávání např. servírováno obslužným personálem - číšníkem, popř. založeno na rautových stolech)
Code from the NIPEZ code list
55520000-1
Name from the NIPEZ code list
Zabezpečování stravovacích služeb (catering)
Main place of performance
Hlavní město Praha
Code from the CPV code list
55520000-1
Name from the CPV code list
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky
Text field for describing the place of performance
Hlavní město Praha
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky | 55520000-1 | Zabezpečování pohostinských služeb pro zákazníky |
Place of Performance
CZ010 | Hlavní město Praha |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
Yes
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 06. 2022 02:23 | Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek | |||
16. 06. 2022 14:23 | Uveřejnění účastníků | |||
16. 06. 2022 14:23 | Uveřejnění výsledku | |||
16. 06. 2022 14:08 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
21. 03. 2022 06:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
21. 03. 2022 02:14 | Uveřejnění ve Věstníku veřejných zakázek |
Publication Records in the VVZ
16. 06. 2022 09:16 | 20. 06. 2022 02:19 | F2022-023390 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
18. 03. 2022 11:15 | 21. 03. 2022 02:10 | F2022-010448 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |