SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku

NEN system number

N006/25/V00012204

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Not terminated

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2025-020485

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P25V00012204

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

otevřené řízení

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

6 661 157,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

16. 04. 2025 14:11

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

19. 05. 2025 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Iveta

Surname

Holá

EMAIL

iveta.hola@spspzlin.cz

Phone 1

+420 577573113

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je kompletní dodávka interiéru (demontáž a likvidace stávajícího vybavení, zabezpečení jednotlivých prvků interiéru, jejich doprava na místo určení, instalace, montáž do jednotlivých určených místností, jejich uvedení do provozu a úklid po instalaci, včetně odstranění obalů a jiných odpadů vzniklých činností dodavatele a závěrečný úklid míst dotčených činností dodavatele). Předmět veřejné zakázky je realizován ve dvou objektech zadavatele a je rozdělen na 9 etap, které jsou podrobně specifikované projektovou dokumentací. Realizace bude probíhat za plného provozu objektů Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech – jednotlivých pevně daných etapách. Členění na etapy: 1. – 8. ETAPA – Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín 9. ETAPA – Domov mládeže Růmy 4050, Zlín Etapizace se odvíjí od půdorysů jednotlivých podlaží – viz. projektová dokumentace. Každá etapa zahrnuje půl podlaží. Na jedné půlce podlaží bude možné demontovat stávající nábytek a naložit s ním k likvidaci, a následně dovézt nový nábytek a složit na místě. Začínat se bude od 2.NP a pokračovat se bude do vyšších podlaží, přičemž součástí etapy pro 5.NP bude i vybavení zbývajících nábytků do 1.NP. Etapy budou prováděny za plného provozu Domova mládeže (DM) hned po sobě (v periodách cca 10-13 kalendářních dní – a to včetně sobot a nedělí, kdy je DM bez pohybu ubytovaných), bez zbytečných odkladů, s co nejefektivnějším časovým rozložením. Detailní popis předmětu a podmínek plnění veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace) a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace). Podkladem pro vypracování nabídky je soupis dodávek a prací včetně výkazu výměr, projektová dokumentace a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.

Code from the NIPEZ code list

39100000-3

Name from the NIPEZ code list

Nábytek

Main place of performance

Zlínský kraj

Code from the CPV code list

39100000-3

Name from the CPV code list

Nábytek

SUBJECT-MATTER NAME

Nábytek

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailRůzné vybavení interiérů39290000-1Různé vybavení interiérů

Place of Performance


CZ072Zlínský kraj

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail16. 04. 2025 14:11Uveřejnění zadávacích podmínek

Publication Records in the VVZ


14. 04. 2025 00:0016. 04. 2025 14:00F2025-020485Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka