SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
SPŠP-COP Zlín – Pořízení nábytku
Contracting authority
Střední průmyslová škola polytechnická - Centrum odborné přípravy ZlínNEN system number
N006/25/V00012204
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Not terminated
DIVISION INTO LOTS
No
contract registration number in the VVZ
Z2025-020485
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P25V00012204
Public contract regime
Above-threshold public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Otevřené řízení
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
otevřené řízení
Type
Public supply contract
Estimated value (excl. VAT)
6 661 157,00
Currency
koruna česká
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
16. 04. 2025 14:11
Submission Specifications
DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS
19. 05. 2025 10:00
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Iveta
Surname
Holá
iveta.hola@spspzlin.cz
Phone 1
+420 577573113
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky je kompletní dodávka interiéru (demontáž a likvidace stávajícího vybavení, zabezpečení jednotlivých prvků interiéru, jejich doprava na místo určení, instalace, montáž do jednotlivých určených místností, jejich uvedení do provozu a úklid po instalaci, včetně odstranění obalů a jiných odpadů vzniklých činností dodavatele a závěrečný úklid míst dotčených činností dodavatele). Předmět veřejné zakázky je realizován ve dvou objektech zadavatele a je rozdělen na 9 etap, které jsou podrobně specifikované projektovou dokumentací. Realizace bude probíhat za plného provozu objektů Domova mládeže (DM) a po prostorově ucelených částech – jednotlivých pevně daných etapách. Členění na etapy: 1. – 8. ETAPA – Domov mládeže SPŠP COP nám. T.G. Masaryka 2700, Zlín 9. ETAPA – Domov mládeže Růmy 4050, Zlín Etapizace se odvíjí od půdorysů jednotlivých podlaží – viz. projektová dokumentace. Každá etapa zahrnuje půl podlaží. Na jedné půlce podlaží bude možné demontovat stávající nábytek a naložit s ním k likvidaci, a následně dovézt nový nábytek a složit na místě. Začínat se bude od 2.NP a pokračovat se bude do vyšších podlaží, přičemž součástí etapy pro 5.NP bude i vybavení zbývajících nábytků do 1.NP. Etapy budou prováděny za plného provozu Domova mládeže (DM) hned po sobě (v periodách cca 10-13 kalendářních dní – a to včetně sobot a nedělí, kdy je DM bez pohybu ubytovaných), bez zbytečných odkladů, s co nejefektivnějším časovým rozložením. Detailní popis předmětu a podmínek plnění veřejné zakázky je uveden v návrhu Obchodních podmínek – Návrh smlouvy (příloha č. 1 zadávací dokumentace) a v projektové dokumentaci (příloha č. 6 zadávací dokumentace). Podkladem pro vypracování nabídky je soupis dodávek a prací včetně výkazu výměr, projektová dokumentace a další dokumenty, které jsou nedílnou součástí této zadávací dokumentace.
Code from the NIPEZ code list
39100000-3
Name from the NIPEZ code list
Nábytek
Main place of performance
Zlínský kraj
Code from the CPV code list
39100000-3
Name from the CPV code list
Nábytek
SUBJECT-MATTER NAME
Nábytek
Subject-Matter Items
Show detail | ITEM DESCRIPTION | |||
---|---|---|---|---|
Různé vybavení interiérů | 39290000-1 | Různé vybavení interiérů |
Place of Performance
CZ072 | Zlínský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
No
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 04. 2025 14:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Publication Records in the VVZ
14. 04. 2025 00:00 | 16. 04. 2025 14:00 | F2025-020485 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |