Motivační předměty BESIP

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Motivační předměty BESIP

NEN system number

N006/17/V00010338

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Cancelled

DIVISION INTO LOTS

No

contract registration number in the VVZ

Z2017-036696

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P17V00010338

Public contract regime

Above-threshold public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřené řízení

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Otevřené řízení

Type

Public supply contract

Date of cancellation

20. 04. 2018 00:00

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

02. 01. 2018 13:37

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

03. 04. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Jan

Surname

Chalupa

Function/job position

Administrátor CGB - Consult, s.r.o.

EMAIL

chalupa@cgb.cz

Phone 1

+420 222314592

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění této veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody v souladu s ustanoveními § 131 a § 132 zákona na dodávky propagačních a jiných prvků, předmětů a zboží sloužících k propagaci bezpečnosti silničního provozu a prevence v oblasti bezpečnosti provozu na provozních komunikacích. Součástí plnění veřejné zakázky bude i potisk dodávaných předmětů způsobem uvedeným v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 4 let mezi zadavatelem (resp. oběma zadavateli) a nejvýše 3 dodavateli, kteří podají nabídku a kteří se na základě provedeného hodnocení umístí na 1. – 3. místě. V případě, že budou hodnoceny méně než 3 nabídky, bude rámcová dohoda uzavřena se všemi dodavateli, jejichž nabídky budou hodnoceny a které splní kvalifikační způsobilost dle zákona a požadavky zadavatele uvedené v této zadávací dokumentaci. Zadavatel v souladu s § 132 zákona uvádí, že veřejné zakázky na základě rámcové dohody (tzv. minitendry) budou zadány postupem s obnovením soutěže mezi účastníky rámcové dohody podle § 135 zákona. V rámci jednotlivých zakázek (tzv. minitendrů) bude zadavatel konkretizovat své požadavky na aktuálně poptávané plnění, přičemž k podání nabídky budou vyzváni vždy všichni dodavatelé, s nimiž bude uzavřena rámcová dohoda. Podrobnější informace, týkající se předmětu plnění veřejné zakázky (tj. popis jednotlivých výrobků, které budou předmětem dodávky a předpokládané roční množství výrobků), jsou uvedeny v příloze č. 6 zadávací dokumentace. Podrobnější informace týkající se zadávání minitendrů na základě rámcové dohody jsou podrobně uvedeny v příloze č. 7 zadávací dokumentace (Návrh rámcové dohody). Veřejná zakázka není rozdělena na části ve smyslu § 35 ZZVZ.

Code from the NIPEZ code list

22462000-6

Name from the NIPEZ code list

Reklamní materiály

Code from the CPV code list

22462000-6

Name from the CPV code list

Reklamní materiály

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailInformační a propagační výrobky39294100-0Informační a propagační výrobky
DetailReklamní materiály22462000-6Reklamní materiály

Place of Performance


No records to be displayed in this list.

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

Yes

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail02. 01. 2018 13:37Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Publication Records in the VVZ


28. 12. 2017 00:0002. 01. 2018 00:00F2017-036696Oznámení o zahájení zadávacího řízení